Mhm, er nettop det. Kan jeg helelr ta mer neste gang om jeg føler forVel, lettere å angre på at man har tatt for lite enn om man har tatt for mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, er nettop det. Kan jeg helelr ta mer neste gang om jeg føler forVel, lettere å angre på at man har tatt for lite enn om man har tatt for mye
Vil hun ikke sove?Så vanskelig denne jenta skulle være å legge i dag, da!
Blir fort sent, men her er noen natteugler.Tror ikke jeg er med på neste mål i kveld. Blir litt for sent![]()
Hehe sier du det duHaha, tullekenguru!![]()
10 cm iallefallHar du klipt mye?
Neimen uff daHuff da, det var ikke bra :/
Må skravle mer da![]()
Var ikke mye senere her heller. Spratt opp av senga med krampe i leggenIkke jeg heller. Våken siden 5 idag![]()
Håper det. Vet ikke hvor mye forsprang jeg har på den underDet kan du jo klare![]()
Nei enig i detDet er ikke verst![]()
Har skravlere foran meg, så vanskelig med klatringNeimen uff da
Kos deg med teMannen ble forsinket på grunn av frøkna, men der kom endelig teen min![]()
Tror vi klarer 13.000, er ikke så langt unna det.Tror du vi klarer det?![]()
Gjør alltid detpå kveldenHar du våknet litt?![]()
Skravle til krampa tar degHuff da, det var ikke bra :/
Må skravle mer da![]()
Det ligner ikke deg?!Flink du er.
Jeg ligger helt nede på 12. plass, jeg![]()
Den er jeg tom for.Kos deg med tejordbærkyss??
Hun ville ikke det. Men nå er det stilleVil hun ikke sove?![]()
Var god margin ned og langt oppHåper det. Vet ikke hvor mye forsprang jeg har på den underorker ikke sjekke enda
Avhengig av at noen holder ut, men det tror jeg de gjør, så det går nokTror vi klarer 13.000, er ikke så langt unna det.
Dersom dere holder på så sent som dere noen ganger gjør vil man nok klare 13.500 også, men det blir ikke jeg med på