Er det ikke gøy!!:?Farts definitivt gått opp nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke gøy!!:?Farts definitivt gått opp nå!
Åja. Rydda og styrte når snupps sov.. glemte å spise idag:OHehe, du klarte å lage deg litt arbeid![]()
Tror ikke jeg er med på neste mål i kveld. Blir litt for sentGreit med korte mål først![]()
Oktober har hittil vært travel jaHar ikke mer enn litt over 860, har ikke hatt så mye BV tid denne måneden
Meget mulig vi klarer det, men våre innvendinger fra i morges et gyldige, det går utover forsøket på 55-60Det var det jeg også husket
Skjønner den, er nok det luresteMens jeg bare forholder meg til det hun skrev.
Samt den uke 42.
Tror du vi klarer det?Må jo det dersom man skal nå 13.000/13.500 innlegg på denne tråden
Her også. Har sovnet men prøver jeg å flytte meg så sutrer hanSå vanskelig denne jenta skulle være å legge i dag, da!
Vel, lettere å angre på at man har tatt for lite enn om man har tatt for myeYes tørte ikke mer.![]()
Får klamre deg fast nå daJa, jeg gjorde det![]()
Mal pent!Legger telefonen litt på lading, og maler trappen, kommer plutselig tilbake![]()
også er det jo bare den andre som evt kan utløse ekstrapremie tror jegSkjønner den, er nok det lureste![]()
Ikke jeg heller. Våken siden 5 idagDet er jeg også
Skal ikke drøye for lenge i dag.
Jeg trorTror du vi klarer det?![]()
Til jenteGutt eller jente?
Den kjenner jeg ikkeDen er god da. Her ble det intense mint![]()
Jepp, her ogsåKengubarnet ligger å leser, nå er det lesekonk på skolen
Sant det♡♡♡. Tror nok han er er og blir en skikkelig mammadalt♡♡♡Aaw. Av og til er mamma det eneste som funker ❤❤❤
Har du klipt mye?Yes. deilig å få av masse hår også![]()
Oktober har vært heftigOktober har hittil vært travel ja
Er på 13.plass nå, så vet ikke om det er mye sjanse på å klatreFår klamre deg fast nå da![]()