Skravletråd Oktober

Så kjedelig da:/
Kommer hun opp til dere?
Jeg ligger nede, på vårt rom, til jeg er sikker på at hun sover.

Så hun kommer hit. En gang var hun på do, da

Hehe. Så dere er fra samme plass? Det er vi..foreldrene våre kjenner hverandre :p men vi ante ikke hvem hverandre var før vi plutselig møttes. Bestevenninna mi er visst i slekt med han :p er 9 år mellom oss.
Vi møttes den 17. Så utvekslet vi nummer. Møttes igjen andre juledag og ble hos han 3 netter :p og han hjalp meg å flytte inn i ny leilighet 29 desember. Og siden ble det oss :p

9 år mellom oss også :p Vi begynte å snakke på en slik datingside i okt/nov tror jeg.. Møttes for første gang på kino 18.januar, så ny date 21.jan og 24.jan med overnatting hos han.. Vi kom fra samme bydel her i Trondheim, men det var vel bare tilfeldig tror jeg:) Viste seg at tanta mi bor i naboblokka, noe jeg ikke visste på forhånd :p Men veldig praktisk nå som jeg bor hos han og hun i naboblokka.. er bare 5år mellom meg og henne så nå sendes det ofte meldinger oss imellom dersom en av oss mangler noe til baking :p

Usj, eneste jeg har spist idag var brownies til frokost, kjenner magen rumler nå, men må ut med hunden før jeg kan begynne å lage meg noe mat.. Og kjenner meg selv godt til at jeg vet jeg ikke kommer til å orke å lage middag så seint kun til meg selv :p :o
Høres ut som vi har det likt ja :p

Jeg ligger nede, på vårt rom, til jeg er sikker på at hun sover.

Så hun kommer hit. En gang var hun på do, da
Okei. Det er jo greit da :)
Håper hun snart faller i søvn nå da.

Ser 71 grader nord nå. Fra hjemplassen til mamma. Rørstad. Det har vi feriehus nå:)

Back
Topp