Jeg ligger nede, på vårt rom, til jeg er sikker på at hun sover.Så kjedelig da:/
Kommer hun opp til dere?
Så hun kommer hit. En gang var hun på do, da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ligger nede, på vårt rom, til jeg er sikker på at hun sover.Så kjedelig da:/
Kommer hun opp til dere?
Hehe. Så dere er fra samme plass? Det er vi..foreldrene våre kjenner hverandremen vi ante ikke hvem hverandre var før vi plutselig møttes. Bestevenninna mi er visst i slekt med han
er 9 år mellom oss.
Vi møttes den 17. Så utvekslet vi nummer. Møttes igjen andre juledag og ble hos han 3 netterog han hjalp meg å flytte inn i ny leilighet 29 desember. Og siden ble det oss
![]()
Da er vel Lego tingenHun blir 4 i desember
Høres ut som vi har det likt jaUsj, eneste jeg har spist idag var brownies til frokost, kjenner magen rumler nå, men må ut med hunden før jeg kan begynne å lage meg noe mat.. Og kjenner meg selv godt til at jeg vet jeg ikke kommer til å orke å lage middag så seint kun til meg selv![]()
![]()
Skulle egentlig og det:OJa. Jeg skal jo egentlig strikke, bla
Okei. Det er jo greit daJeg ligger nede, på vårt rom, til jeg er sikker på at hun sover.
Så hun kommer hit. En gang var hun på do, da
Tror vi klarer detHar kommet seg nå ja![]()
Her begynner vel duplo-tiden på nytt om ikke så alt for lenge tror jegDa er vel Lego tingen
Her er vi på duplo for tida![]()
4.plass sist jeg sjekkaHvor ligger du da?
Får se hvor lenge jeg henger medTror vi klarer det![]()
Det er bra da4.plass sist jeg sjekka
Duplo er jo veldig populært lenge. Blir nok Lego her etter hvert ogsåHer begynner vel duplo-tiden på nytt om ikke så alt for lenge tror jeg
Frøkna bruker begge deler
Så godt den kom nå daMannen ble forsinket på grunn av frøkna, men der kom endelig teen min![]()
Flink du er.4.plass sist jeg sjekka
Scroller febrilsk her så jeg får med med alle poster. Må jo få svart alleAlt for fort noen ganger![]()
Veldig fornøyd med detSå godt den kom nå da![]()
Ser på jeg ogsåSer 71 grader nord nå. Fra hjemplassen til mamma. Rørstad. Det har vi feriehus nå![]()