Blir min første og sambo sin 2. herPrøver her ogsåhar ei lita på 3 år, så vi prøver på nr 2
hvor er du i syklusen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir min første og sambo sin 2. herPrøver her ogsåhar ei lita på 3 år, så vi prøver på nr 2
hvor er du i syklusen?
og ka farger du det tilNei, desverre![]()
Tusen takkSå gøy.
Masse lykke til![]()
Det er det nok mange som blir glade for!Tusen takkiår blir det visst puter til endel i julegaver
![]()
Går litt i bølgedaler med meg. Nå er jeg inne i en bakeri![]()
Åh, er det slik hver kveld?Så bra! Heldige deg. Her var det ikke gråt da vi la han men gikk en time før han sovnet i armkroken min. Men som vanlig begynte han å gråte etter 45 min og måtte inn igjen. Og gråter hvis jeg prøver å legge han i sengen:-(
Haha, ja for dere baker ofteTok en hver og fryste resten. Kan ikkke spise alt det vi baker..da hadde vi trilla alle sammen![]()
Håper da ikke detFin og fin. Mye ubehag, men det går.
Jeg tror jeg går over termin nå![]()
Håper detDet er det nok mange som blir glade for!![]()
Veldig ofte ja...I know...men kjekt å ha i frysen også daHaha, ja for dere baker ofte![]()
Det er mye triveligereKrysser bare fingra for at det vedvarer. Deilig å legge henne med smil og kos isteden for gråt![]()
Ikke mye fra meg heller, har ikke tid..
Nei vertfall når man har en baby som minSkjønner det. Ikke alltid skravlingen går![]()
Som rege bruntog ka farger du det til?
Hihi kommer springeneHerlig. Du kan GJERNE komme hit og bake også![]()
![]()
Nei, men hadde liksom vært typisk og litt komiskHåper da ikke det
Gikk du over med OJ?
Slett ikke dumtVeldig ofte ja...I know...men kjekt å ha i frysen også da![]()
det røde?Som rege brunthar hatt rødt og
savner det egentlig
![]()
Ja somregel. Kanskje det jeg må prøve på. Men pleier somregel å gråte etter han er sovnet:-/. Men skader ikke å teste utÅh, er det slik hver kveld?
Her har vi begynt med å legge henne i lyst rom. Så slukker vi lyset når hun er sovna. Da har hun ikke skreket noe
JaSlett ikke dumt![]()
Ikke jeg heller ...Er ikke klar for dette!