Nei, dere har jo god tidNei, har ikke prøvd enda, tenkte å vente til de blir litt mer aktiveer ikke leveringsklare før I desember uansett .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, dere har jo god tidNei, har ikke prøvd enda, tenkte å vente til de blir litt mer aktiveer ikke leveringsklare før I desember uansett .
Hvilken tråd?Må gå å svare i tråden da
JaSå deilighåper det varer!
Vi er flinke til detDigg! Her også. Sånn, i tillegg til strikk og serier. Multitasking!)
JaKoselig med mamma besøk dabor hun langt unna?
Så artigSå herlig![]()
Har vært i skogen og grillet pølser, plukket blader og pinner. Skal lime på ark![]()
Så har vi bakt "abeltann" muffins.
Tusen takkÅåh, så nydelige de var
Flinka!
Her er det jeg som baker. Sjelden gubben baker
![]()
Mannen bestemmer ikkehmm jaaa...kanskje ...mannen er veldig skeptisk da![]()
Kanskje litt kommunegrå her ogkommunegrålysebrunt er det vel
Så flott dere har funnet noe som virker!Javi også. Har begynt å legge henne på lyst rom, for så å slukke det når hun er sovna. Av en eller anna grunn funker det
![]()
Tok en hver og fryste resten. Kan ikkke spise alt det vi baker..da hadde vi trilla alle sammenSå artig
Og formen er fortsatt fin??
JaDet er vinter snart :O![]()
Fin og fin. Mye ubehag, men det går.Så artig
Og formen er fortsatt fin??
Er ikke klar for dette!
Ikke uvanligKanskje litt kommunegrå her og![]()
Krysser bare fingra for at det vedvarer. Deilig å legge henne med smil og kos isteden for gråtSå flott dere har funnet noe som virker!![]()
Går litt i bølgedaler med meg. Nå er jeg inne i en bakeriEr sikkert greit det og
Jeg sier til stadighet at jeg BURDE bake. Er jo så kjekt med noe godt i fryseren f.eks.. Men, jeg gjør det bare aldri..
Nei, desverreIkke uvanlig![]()