Skravletråd Oktober

Ja somregel. Kanskje det jeg må prøve på. Men pleier somregel å gråte etter han er sovnet:-/. Men skader ikke å teste ut
Kan jo la lyset evt stå på en times tid? er det bare smågråt eller full hals?

Blir min første og sambo sin 2. her:) Han har en sønn på 12 fra forrige forhold:) Dag 15 i syklusen, så satser på aksjeinnlegg ikveld og på fredag som skal være siste dag i el:) mannen reiser bort på jobb imorgen, så blir dårlig med prøving i mellomtiden dessverre;)
Typisk.. høres veldig kjent ut, da gubben min reiser en del I jobben han også.. får satse på at det klaffer :)

spennende med prøving da:) håper det klaffer fort for dere ;)
Klarer du henge med her inne da?:)
Veldig spennende :) Takk, det håper jeg også, er ikke den mest tålmodige frøkena;)
Prøver så godt jeg kan mtp at jeg ikke har hatt tid til å gå inn underveis idag:p

Veldig spennende :) Takk, det håper jeg også, er ikke den mest tålmodige frøkena;)
Prøver så godt jeg kan mtp at jeg ikke har hatt tid til å gå inn underveis idag:p

har du barn fra før eller første dere prøver på?:)
Nei, ikke alle dager man har tid til æ være her så mye:)

Lykke til :-D

Jeg er ferdig med den spennende prøvingen. Vi har en gutt på 6 og ei jente på 3. Så vi har nok barn ;-)
Herlig! Kjenner jeg synes det nesten er litt for spennende allerede på dag 15 i pp1:o :p

Back
Topp