Kan jo la lyset evt stå på en times tid? er det bare smågråt eller full hals?Ja somregel. Kanskje det jeg må prøve på. Men pleier somregel å gråte etter han er sovnet:-/. Men skader ikke å teste ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo la lyset evt stå på en times tid? er det bare smågråt eller full hals?Ja somregel. Kanskje det jeg må prøve på. Men pleier somregel å gråte etter han er sovnet:-/. Men skader ikke å teste ut
Nope heller ikke drtOkkupert da?
Typisk.. høres veldig kjent ut, da gubben min reiser en del I jobben han også.. får satse på at det klafferBlir min første og sambo sin 2. herHan har en sønn på 12 fra forrige forhold
Dag 15 i syklusen, så satser på aksjeinnlegg ikveld og på fredag som skal være siste dag i el
mannen reiser bort på jobb imorgen, så blir dårlig med prøving i mellomtiden dessverre
![]()
Så koselig daJavært her siden tirsdag
hun bor 4 timer unna
Jeg hadde ikke tørt rødt tror jeg. ikke helt meg, men fint på mange andre.Jalikte det godt
![]()
Ha ha klart hun måJagamla må få se programmet sitt
![]()
Veldig spennendespennende med prøving dahåper det klaffer fort for dere
![]()
Klarer du henge med her inne da?![]()
Boikotter vinterenIkke jeg heller ...
Veldig spennendeTakk, det håper jeg også, er ikke den mest tålmodige frøkena
![]()
Prøver så godt jeg kan mtp at jeg ikke har hatt tid til å gå inn underveis idag![]()
Tidligere var det sutring som eskalerte jo tregere vi var med å komme men nå er det full hals med en gang somregelKan jo la lyset evt stå på en times tid? er det bare smågråt eller full hals?
Ja, håper det blir lett å få gitt de bort siden det er "utom" sesongNei, dere har jo god tid![]()
Herlig! Kjenner jeg synes det nesten er litt for spennende allerede på dag 15 i pp1Lykke til :-D
Jeg er ferdig med den spennende prøvingen. Vi har en gutt på 6 og ei jente på 3. Så vi har nok barn ;-)
Sett det hele uka sammen med hu, så blir jo nesten hektaHa ha klart hun må
Min første var også slik, trille i flere timer nesten hver eneste natt, utrolig slitsomt.Nei vertfall når man har en baby som minfar er ute å triller nå, så jeg skulle få litt fri
Herlig! Jeg har varmepumpe på soverommet og samme temp året rundt jegDeilig med kalde netterog jeg har nytt sengetøy på!! Glede!
![]()
Oi, det var jo enda mindre enn meg detVi brukte vårt to ganger!!![]()
Var litt mørkt rødt. Ikke lyst. likte det godt, men krevde farging minst annahver ukeJeg hadde ikke tørt rødt tror jeg. ikke helt meg, men fint på mange andre.
Så absolutt,. Bedre å være barn også daJa.. skal det først bli vinter bør det være ordentlig snø![]()