Skravletråd Oktober

Er selv en person med samvittighet større enn meg selv :p men ting som det, som er veldig personlig - har jeg ingen problemer med å synes er greit å holde for deg selv. Eller være selektive hvem man forteller til. Det skal du ikke synes er slemt ;)
godt å høre jeg ikke er alene om det :D takk :) da har jeg det sånn :)

Ville tatt det opp på foreldresamtalen ja:) vi skal ha nå neste uke..
Ikke fått innkalling enda, men her er jo høstferie denne uka, tror innkallingen kommer neste uke egentlig.

Mer energi kommer;)
Om få uker!

Men jeg trenger den nå for alt vi skal ja gjort på de 13 ukene til termin, hvorav det bare er 10 til jul eller noe sånn, og mye, mye å gjøre..

Det har jeg akkurat gjort
Etter en dusj legger jeg meg på senga og hviler. Utmattet av hele greia. Og sovner ofte da. Så det er ikke aktuelt før ungene er i seng, muligens venter jeg rett og slett til i morgen

det er ikke slemt av meg å lyve om prøvingen våres? :p jeg vil at minst mulig skal vite at vi er prøvere. jeg var åpen når jeg trengte å ha noen å snakke med, men så fant jeg ut at det er så mange herlig jenter her inne og får bedre støtte her inne <3 det er noen som vet det og det er de som er liggende situasjon eller har vært prøvere en stund før det gikk. føler de kan trøste og muntre meg på en "riktig" måte <3
Det er jo ingen som har noe med det andre enn dere. Så nei, jeg ville ikke kalt det å lyve, heller å pynte på sannheten :)

Back
Topp