Kattungene mineHva er det dere prater om nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kattungene mineHva er det dere prater om nå?
Her også.. tristTatt inn her også![]()
Var ikke jeg som tente bålet, og det var bålplass der vi var så jeg tenkte rett og slett ikke noe på detJeg er ikke sikker på når det er det jeg altså, bare en tanken slo megmen det er jo ganske fuktig ute.
Familiekoshva har dere gjort idag?![]()
Så koselig daKattungene mine![]()
Er det biff eller pølse i pølsebrødet?Husker dere jeg for noen dager siden tøyset med at man kunne dele opp biff i strimler, ha bearnaise på flaske og ta med i skogen for å grille istedenfor pølser?
Det var veldig godt
Vis vedlegget 140513
Lagde også pinnebrød
Vis vedlegget 140514
Høres ut som om du har hatt en veldig fin dagFamiliekos
Jeg har trent, vi har vært på stranda, spist kake på bakeren og laget pizza sammen![]()
Legg ut bilde daÅjanå må jeg bare bestille mer stoff
haha
Første 3 puter er sydd![]()
Hva skal du gjøre?Skal bli godt med frisørtime i morgen![]()
Det er entrecote (biff) delt i "pølsestørrelse" og stekt over bål på samme måte som pølseEr det biff eller pølse i pølsebrødet?
Nå fikk jeg veldig lyst på pinnebrød altså.
Ingen trenger å vite om prøvingen om du ikke ønsker å fortelledet er ikke slemt av meg å lyve om prøvingen våres?jeg vil at minst mulig skal vite at vi er prøvere. jeg var åpen når jeg trengte å ha noen å snakke med, men så fant jeg ut at det er så mange herlig jenter her inne og får bedre støtte her inne <3 det er noen som vet det og det er de som er liggende situasjon eller har vært prøvere en stund før det gikk. føler de kan trøste og muntre meg på en "riktig" måte <3
Så brakoset oss massedette var hyggelig
<3
Fytti, det er kaldt!!Brrr. 2 grader ute.. påtide å finne frem lua og vottene :S
Som sagt, jeg aner ikke, det er jo elgjakt nå så jeg vil tro det er lovVar ikke jeg som tente bålet, og det var bålplass der vi var så jeg tenkte rett og slett ikke noe på det
Det var vel det jeg tenkte men å lyve det er noe jeg ikke vil men pynte på sannheten kan jeg ved å skåne meg og mine om jeg må detDet er jo ingen som har noe med det andre enn dere. Så nei, jeg ville ikke kalt det å lyve, heller å pynte på sannheten![]()
Mmm, det høres veldig godt utDet er entrecote (biff) delt i "pølsestørrelse" og stekt over bål på samme måte som pølse
Pinnebrød er veldig godt, ja
Å så koselig daFamiliekos
Jeg har trent, vi har vært på stranda, spist kake på bakeren og laget pizza sammen![]()
Ja, de er så søte altså ♡Så koselig da![]()
Det høres ut som en vellykket dagFamiliekos
Onsdag blir det 0 grader på morgen og før det 3 på torsdag og 5 i morgen. Brrrr :OBrrr. 2 grader ute.. påtide å finne frem lua og vottene :S