Tatt inn her ogsåHagemøbler tatt inn for vinteren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt inn her ogsåHagemøbler tatt inn for vinteren![]()
Dagen har rast unna her. Ingen tid tol skravling nestenStille det var her
Driver folk å lader opp til 55-60.000 neste uke?
Bra det funketHusker dere jeg for noen dager siden tøyset med at man kunne dele opp biff i strimler, ha bearnaise på flaske og ta med i skogen for å grille istedenfor pølser?
Det var veldig godt
Vis vedlegget 140513
Lagde også pinnebrød
Vis vedlegget 140514
Hurra for gode netterJa sovet som en stein![]()
Du bestemmer slikt helt selvdet er ikke slemt av meg å lyve om prøvingen våres?jeg vil at minst mulig skal vite at vi er prøvere. jeg var åpen når jeg trengte å ha noen å snakke med, men så fant jeg ut at det er så mange herlig jenter her inne og får bedre støtte her inne <3 det er noen som vet det og det er de som er liggende situasjon eller har vært prøvere en stund før det gikk. føler de kan trøste og muntre meg på en "riktig" måte <3
men det er ikke slemt?Du bestemmer slikt helt selv![]()
Håper det smakte fortreffeligJeg og tuppa har laget middag. Hun har stått for salaten, jeg for den ikke så hjemmelagde lasagnen. Gleder meg til middag![]()
Sydde putetrekkså morovært ute å spist med svigerfar idag
<3
God kveldGod dagsorry for lite aktivetet for meg, men har ikke ork om dagene
Høsten er grei nok, men liker bedre vær og temperatur i juliEr veldig glad i høsten jeg
men det er ikke slemt?jeg er en person som får dårlig samvitighet men føler dette er mer eller mindre rett for meg !
![]()
Ettervekst herfra til månen vettuuÅh, det tror jeg pådet er noe jeg og kunne trengt
![]()
Ja herlig. Håper på reprise i nattHurra for gode netter![]()
Var et par av de andre voksene som satt der med sine pølser og var litt misunneligeBra det funketkoselige bilder!
Haha. Signerer denEttervekst herfra til månen vettuu![]()
Jeg syns det lukter så utrolig godt om høstenHøsten er grei nok, men liker bedre vær og temperatur i juli![]()
Ville tatt det opp på foreldresamtalen jaJa, det virker som om de fleste andre steder har differensiert leselekse. Her har vi så smått begynt å si at i stedet for å lese den sida i norskboka fem ganger kan han lese den kanskje 2-3 (han kan den utenat etter en gang uansett, de har allerede vært gjennom den på skolen så han LESER ikke så mye de siste gangene, bare sier hva han vet står der) og heller lese litt i ei annen bok for mer reel lesetrening.... Skal høre med læreren på foreldresamtalen som jeg mener pleier være i oktober hva de tenker, jeg vet ander i klassen gjør det samme, så læreren kunne jo gjerne organisert en differensiert leselekse tenker jeg....
I matte har de i det minste "alle skal gjøre rød og gul kategori, blå er valgfritt (blått er vanskeligere) på en del sider i år, i fjor hadde alle det samme der også. Men nytt læreverk i matte i år, så derved er det differensiering på oppgavene. (Og endelig, nå har de altså like før høstferien i 2. klasse kommet fordi det lillesøster på 4,5 hadde klart å gjøre... hun hadde fulgt ham hele førsteklasse. Så utfordrende har det jo ikke akkurat vært...)
Veldig travelt her idag desverreStille det var her
Driver folk å lader opp til 55-60.000 neste uke?
det blir sikkert braSydde putetrekkvar kjempegøy å lære noe nytt
så nå skal jeg bestille mer stoff
Var det koselig?![]()