Skravletråd Oktober

Ja vi må jo bare det. Jeg bare håper at læreren også merker det og kan gi han litt vanskeligere lekser enn sortering...
Vi må jo balansere det litt og sånn at han ikke kan alt for tidlig og... Da kan mattetimene bli litt kjedelige på skolen. :-o
Regner med læreren har oppdaget det allerede;)

Håper det :D vi liker nye fjes her. Er du ny på forumet?:)
Er ganske ny ja, ble medlem fordi jeg trodde jeg hadde blitt gravid. Meldte meg inn her, og dro til legen for så å få beskjed om at jeg ikke var gravid.. Da ble samboeren min og meg enig om at jeg skulle slutte på p-pillene og gummi'n skulle legges bort. Så nå er vi i pp1 :) så er vel ca 3 uker jeg har vært her inne og prøvd å hengt med i svingene:)

Er ganske ny ja, ble medlem fordi jeg trodde jeg hadde blitt gravid. Meldte meg inn her, og dro til legen for så å få beskjed om at jeg ikke var gravid.. Da ble samboeren min og meg enig om at jeg skulle slutte på p-pillene og gummi'n skulle legges bort. Så nå er vi i pp1 :) så er vel ca 3 uker jeg har vært her inne og prøvd å hengt med i svingene:)
Prøver her også :) har ei lita på 3 år, så vi prøver på nr 2 :) hvor er du i syklusen?

Han er 9 måneder:). Eller nærmer seg vel strengt tatt 9.5 måned;-). Mistenker gjerne tenner oppe som er på vei da han var slik da han fikk tennene nede. Urolig og sov dårlig på natten
Det kan jo gå utover nattesøvnen ja

Her skulle visst heller guttungen sove enn ut...så da blir det ut når han våkner:)

Back
Topp