10 er kaldt det ogsåJa det var kaldt :-o
Var 10 her midt på dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 er kaldt det ogsåJa det var kaldt :-o
Var 10 her midt på dagen.
Haha, vi får håpe de lager den i storplateMå nok ha 10 jeg![]()
Hun kaller vi hauken. Får med seg absolutt altDet var da enda godt hun våkna ;-)
Jeg gikk i søvne en gang jeg også.
Gikk ned trappa og inn på badet. Der la jeg meg mellom do og veggen![]()
En åpning på 30 cm![]()
Mamma hadde hørt meg og lurt på hvorfor jeg ikke kom opp igjen![]()
Ble plutselig kaldt her...![]()
Spørs det jaLangt igjen til du er ferdig med den da?![]()
Hehe. Det som er med strikk til barna..de blir fort for små om man ikke gjør de fort ferdigdu får ha den til neste
![]()
Da søker jeg den opp og serDen har egen nettside.mulig noe helsekost selger den også?
Når er hun født?Ja, det var sant at du hadde en på 3 ja, samme som megsett bortfra at jeg har henne på 3 da
![]()
Vi skravler fort her. Men heng deg medalltid gøy med nye og kommer fort inn i det
![]()
Alt for norge er gøyFølger ikke så veldig med på det.men det går alt for norge og okkupert
![]()
Det klarer viNei det er ikke det ;-)
Skal vel holde ut ;-)
Okkupert ja, er det på søndag?Følger ikke så veldig med på det.men det går alt for norge og okkupert
![]()
Jaa. Er ikke klar for vinterDet er grisekaldt!!![]()
Velkommen hitDet merkesSkal prøve å henge med så godt jeg klarer
![]()
Gleder megOm jeg får til, kan jeg godt legge ut ;D
Ja vi må jo bare det. Jeg bare håper at læreren også merker det og kan gi han litt vanskeligere lekser enn sortering...Det er knallbrabare å fortsette å oppmuntre ham!
Ja, her skjer det mye på kort tidTakktakkVirker som denne tråden er the place to be når man trenger å skravle litt
Gleder meg
![]()
Kakemagen kjenner ingen begrensninger![]()
Har ledd mye selvHaha, må le litt og![]()
Nei gir ikke opp ;-)Kan ikke gi oss nå![]()