Det jo bevist at det er bedre for kroppen og natten at det er bedre å spise godteri på morgen enn kveldHar lyst på godteri![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jo bevist at det er bedre for kroppen og natten at det er bedre å spise godteri på morgen enn kveldHar lyst på godteri![]()
![]()
Ingen vei utenom desverre![]()
Prøvde du den med søt kjeks også?Det hadde vært genialt![]()
Regner med læreren har oppdaget det alleredeJa vi må jo bare det. Jeg bare håper at læreren også merker det og kan gi han litt vanskeligere lekser enn sortering...
Vi må jo balansere det litt og sånn at han ikke kan alt for tidlig og... Da kan mattetimene bli litt kjedelige på skolen. :-o
Snart i målBare 1100 innlegg nå
Det gjør du helt sikkertGleder meg til å se om jeg får til dettr![]()
Vurderer skolebollerHva vil du bake da?![]()
Vi er så flinkeÅ der var 11000 nådd
Koselig med nye jenter herTakktakktemmelig ny her, vært medlem i to-tre uker tror jeg
![]()
Det smakte sikkert godt det ogsåKanskje det jeg skulle gjort, men tok meg en cider istedenfor jeg da![]()
He he!! Uff :-(Det jo bevist at det er bedre for kroppen og natten at det er bedre å spise godteri på morgen enn kveld![]()
Er ganske ny ja, ble medlem fordi jeg trodde jeg hadde blitt gravid. Meldte meg inn her, og dro til legen for så å få beskjed om at jeg ikke var gravid.. Da ble samboeren min og meg enig om at jeg skulle slutte på p-pillene og gummi'n skulle legges bort. Så nå er vi i pp1Håper detvi liker nye fjes her. Er du ny på forumet?
![]()
Mmm, det hørtes godt utVurderer skoleboller![]()
Prøver her ogsåEr ganske ny ja, ble medlem fordi jeg trodde jeg hadde blitt gravid. Meldte meg inn her, og dro til legen for så å få beskjed om at jeg ikke var gravid.. Da ble samboeren min og meg enig om at jeg skulle slutte på p-pillene og gummi'n skulle legges bort. Så nå er vi i pp1så er vel ca 3 uker jeg har vært her inne og prøvd å hengt med i svingene
![]()
TakktakkVelkommen skal du være.
Prøver eller gravid?
Det kan jo gå utover nattesøvnen jaHan er 9 måneder. Eller nærmer seg vel strengt tatt 9.5 måned;-). Mistenker gjerne tenner oppe som er på vei da han var slik da han fikk tennene nede. Urolig og sov dårlig på natten
Ul sa jente.Sant det. Blir spennende å se da
. Vet dere hva det blir eller er det overraskelse?