Måtte sjekke det. Trr jeg fikk ca 300 innlegg idag daHehe, neida du ligger noen foran meg enda
Ble oppdatert 23 31![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte sjekke det. Trr jeg fikk ca 300 innlegg idag daHehe, neida du ligger noen foran meg enda
Ble oppdatert 23 31![]()
Ja jeg er spent på hvordan dette blir... Er redd han får det kjedelig i mattetimene, han er lei av sortering og fargelegge mønstre alleredeKjempe imponerende! Tilpasset opplæring for de som er i den enden av skalaen betyr ofte bare nytt ark med akkurat samme type oppgaver. Det er ikke tilpasset opplæring! Jeg fikk "kjeft " av mattelæreren til guttungen da han lærte for mye matte hjemme. Var ikke bra at han var så langt forran de andre....
Ja, jeg fikk kjeft. Det var jo ikke vits at gutten min kunne ganging og deling når de andre holdt på med pluss og minus. Han kjedet seg i hel gjennom mattetimene på barneskolen. Hadde det vært i dag, så hadde jeg laget eget opplegg for han. Men var så ung og usikker daJa jeg er spent på hvordan dette blir... Er redd han får det kjedelig i mattetimene, han er lei av sortering og fargelegge mønstre allerede
Han klarer også å lese tall opp til tusen, altså han leser 458 helt riktig. Når tusenplassen kommer sliter han litt, men begynner å skjønne det.
I sommer spilte vi mye gnav, og han finner tiervenner og legger sammen mye av poengene sine selv. God trening iallefall ;-)
Seriøst, fikk du kjeft?? Ja jeg kan skjønne at det er vanskelig å finne på noe i mattetimene til noen som allerede kan det, men man må jo bygge oppunder interesse og!
Det er jo det som er god kundeserviceÅh, det er sånn jeg vil garnbutikker skal være. Eventuelt at de prøver å bestille det![]()
Har du blitt testet for dyskalkuli?alltid hatt problemer med tall, uendelige timer med ekstra hjelp osv hjalp ikke. . Valgte heller å gjøre det bedre i andre fag![]()
Godt jobbaMåtte sjekke det. Trr jeg fikk ca 300 innlegg idag da![]()
Hva da? Eller heter vel hvorfor?God natt!
Ang tilpasset opplæring då tror jeg at jeg bør holde meg unna..
Nei.. men jeg er selvdiagnosertHar du blitt testet for dyskalkuli?
Godt vi ikke alle er like![]()
Ja vi får bare fortsette som vi gjør og drive med det hjemme. Vi har snakket med læreren om det altså, og hun sier at alt som har med tall å gjøre er han raskt oppe med hånda på og svarer på lett. Andre ting (som han egentlig også kan) svarer han ikke på fordi han er redd det er feilJa, jeg fikk kjeft. Det var jo ikke vits at gutten min kunne ganging og deling når de andre holdt på med pluss og minus. Han kjedet seg i hel gjennom mattetimene på barneskolen. Hadde det vært i dag, så hadde jeg laget eget opplegg for han. Men var så ung og usikker da
For å ha klatra dit så jaGodt jobbaaner ikke jeg, men jeg må no ha fått minst 200 bare i dag
![]()
Ja, absoluttDet er jo det som er god kundeservice![]()
Det er synd :/ butikkene ødelegger så mye for seg selv da..Ja, absolutter det jeg savner her
![]()
Jeg puster dere i nakken ;-)For å ha klatra dit så ja![]()
Godt jobba :-DMåtte sjekke det. Trr jeg fikk ca 300 innlegg idag da![]()
Gjør kanskje ikke detNei.. men jeg er selvdiagnosertde tester vel ikke for sånt i voksen alder?