Skravletråd Oktober

Haha, tør jo ikke slippe telefonen ut av syne, så jeg får med meg litt hvertfall :p
Haha. Samme her. gikk fort her og bladde febrilsk frem og tilbake for å se at jeg hadde svart alle :p

Det har jeg aldri prøvd :) tror ikke garnbutikken her har det... Prøver å støtte den siden jeg bor på en liten plass

Jeg må handle etter pengeboka også. Og de lokale som fører drops her, fører den ikke og tar den heller ikke inn. Men støtter de lokale på mye av garnet og stoff nå da:) og pinner. Viktig å ha de. Men kjenner jeg har litt lyst å starte opp egen garn og stoffbutikk. Føler det mangler noe her. Og utvalget i de to vi har er magert

Jeg må handle etter pengeboka også. Og de lokale som fører drops her, fører den ikke og tar den heller ikke inn. Men støtter de lokale på mye av garnet og stoff nå da:) og pinner. Viktig å ha de. Men kjenner jeg har litt lyst å starte opp egen garn og stoffbutikk. Føler det mangler noe her. Og utvalget i de to vi har er magert
Du bor nordpå? Kan jeg spørre hvor? :)
Jeg syns det er flott å støtte lokale bedrifter, selvfølgelig etter pengeboka er også da, men så fremt det går så er jeg villig til å betale litt ekstra:)

Back
Topp