Tenker i samme baner. Natta til degNei da trekker jeg meg tilbake for i kveldvidere får kose dere videre Så snakkes vi i morra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker i samme baner. Natta til degNei da trekker jeg meg tilbake for i kveldvidere får kose dere videre Så snakkes vi i morra
![]()
Prøve innvandrerbutikk kanskje..Prøvhmm.. kanskje? Aldri sett det da.. jeg kjøper fersk
![]()
Hurra! Da starter jeg pakkingenJoda. Spanjolene har vel hår de oghaha
Ekke klar.for vinter, kulde, skrape bilen om morgenen og snøstormerHvorfor det??
Tror det er litt av hvert.Jeg har lest de siste innleggene, men ikke fått helt med meg hva det går i![]()
Ja, Egentlig littSå kjedelig![]()
NattaNei da trekker jeg meg tilbake for i kveldvidere får kose dere videre Så snakkes vi i morra
![]()
Ja det kan du jo gjøre nå :-DIkke sant. De vi har hjemme burde legges opp 15-20 cm. Tenker å gjøre det nå![]()
Haha. Samme her. gikk fort her og bladde febrilsk frem og tilbake for å se at jeg hadde svart alleHaha, tør jo ikke slippe telefonen ut av syne, så jeg får med meg litt hvertfall![]()
Hehe, jeg ogsåHaha. Samme her. gikk fort her og bladde febrilsk frem og tilbake for å se at jeg hadde svart alle![]()
Ja han har det ikke etter megHan høres jo virkelig ut som et mattegeni. Flink)
Det har jeg aldri prøvdtror ikke garnbutikken her har det... Prøver å støtte den siden jeg bor på en liten plass
Den var fin :-D
Hehe. Måtte tilbake å se. Ble nyskjerrigWow, hurra![]()
Er der jeg kjøper fersk iallefall. Men de er nok de eneste som kunne kanskje hatt det jaPrøve innvandrerbutikk kanskje..
Samme her! Gubben er veldig med her ogHurra! Da starter jeg pakkingen![]()
Merka detHehe, jeg ogsåroet seg litt så fort vi nådde 11000 da
![]()
Jepp. Har mamma her på besøk til minst imorgen, så må få henne til å lære meg littJa det kan du jo gjøre nå :-D
Du bor nordpå? Kan jeg spørre hvor?Jeg må handle etter pengeboka også. Og de lokale som fører drops her, fører den ikke og tar den heller ikke inn. Men støtter de lokale på mye av garnet og stoff nå daog pinner. Viktig å ha de. Men kjenner jeg har litt lyst å starte opp egen garn og stoffbutikk. Føler det mangler noe her. Og utvalget i de to vi har er magert
HahaJa han har det ikke etter meg![]()
Samboer mener at storebror og jeg bør jobbe sammen med matteleksene![]()