5 grader!!!![]()
Så kaldt trur jeg ikke det er her.. det er nemlig ikke så kaldt på soverommet mitt i dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 grader!!!![]()
Utrolig salven heter denHmm.. må kanskjr prøve å lete litt etter hva den heter da..
Ja får ta en titt der kanskje ;-)
Nei. Så hvis alle holder ut litt til slipper noen av oss å sitte oppe utover nattaJa det var det ogmen det er jo egentlig fort gjort om man bare skriver litt, det er jo ikke så mange som mangler nå...
Det er knallbraJa han er helt sinnsyk på matte. Så måtte vi regne ut 64+64 også, det ble litt verre![]()
Men han har knekt koden på gangetabellen og, skjønt at feks 2x5 er fem to ganger. Så han kan nå hele 2-gangen og deler av 3-gangen i en alder av 6.5![]()
Velkommen hit, her er det bare å henge seg på skravlingJøss, dette var en aktiv trådGa opp å lese gjennom alt ganske fort for å si det sånn
Har dere en fin kveld, dere som er våkne?![]()
5 grader!!!![]()
Kan ikke gi oss nåHaha, litt det samme her![]()
Men så er det de 11000 innleggene da... Som roper etter å bli skrevet![]()
Det har jeg ikke tenkt på. Men har verken ingefær eller sitron i huset....Prøvd ingefærskiver og sitron i varmt vann? Det hjelper meg godt på halsen![]()
Åja, det må vi da vel klareMangler 95 nå... Så det bør vi prøve å få til ;-)
En genser til tuppa og en til meg![]()
3, snart 5 og 7Hvor gamle et guttene?![]()
Nei. Så hvis alle holder ut litt til slipper noen av oss å sitte oppe utover natta![]()
SpennendeSå blir det toalettmappe og sminkepung. Youtube er genialt for tutorials altså!![]()
Huske det til neste gang. Eller prøve å få tak i imorgen. Det er gull for min halsDet har jeg ikke tenkt på. Men har verken ingefær eller sitron i huset....
Haha, han har det gøy i det minsteHan går ofte i søvne, smiler og ler![]()
Nei,ikke når vi er så nært!:OKan ikke gi oss nå![]()
Jeg henger herDa sitter du oppe litt til??? ;-)
Haha, ja sikkertAlt ble vel sagt i går?![]()
HihiDet vil jeg tru, hu er nemlig et kakemonster![]()