Ville ikke byttet mot noeEnda godt når jeg tenker meg om. Passer meg mye bedre dette livet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville ikke byttet mot noeEnda godt når jeg tenker meg om. Passer meg mye bedre dette livet![]()
Tiden går fort her i kveld ser jeg. Jeg fikk jo en treg start på morgenen så jeg er ikke trøtt endaJeg må snart gi megtrøtt gitt!
God kveld. Har du det bra da?God kveld i stuen![]()
Så gøyPutetrekk![]()
Det var godtJa, hvorfor ikke![]()
ÅååjaNei, vi har bare ei. Søstra mi bor her![]()
Ja han er helt sinnsyk på matte. Så måtte vi regne ut 64+64 også, det ble litt verreWow, han er god
Lesing er en nøtt for min skolegutt også![]()
Da blir hun nok gladJa men bare så sjelden vi spiser såntmen ta den ut til helgen og lage fyll og pynte den sammen med frøkna så kan vi spise kake sammen
![]()
Ingenting på tvn?Bah jeg er rastløs i kveld og lite skravlelysten... men vet jaggu ikke hva jeg skal finne på nå liksom![]()
Skjønner det. Leter etter navnet på en krem i hodet... vidundersalven eller noe sånn? Kan det være noe. Venninna mi brukte den til sønnen sinNei. Vil ikke bruke det om jeg kan unngå. Prøver å avvente :/
Liker!!Samme her![]()
Da går det nok fort jaJa nå er jeg også her ;-)
Nei det var ikke så ille.
Skulle hatt en maskin vi også til sånt småtteri... Men det hadde nok ikke vært mye brukt, så en billigere hadde sikkert funka her..
Njæ. Har vel 4 nå da. Tror 2 av de forblir ufoerHolder du bare på med et prosjekt av gangen?
Ikke noe feber eller noe, bare sår hals, hodepine og verker i kroppen.Litt syk ja?:/ håper formen tar seg opp igjen snart
Haha, litt det samme herBah jeg er rastløs i kveld og lite skravlelysten... men vet jaggu ikke hva jeg skal finne på nå liksom![]()
Hvor gamle et guttene?Ville ikke byttet mot noe![]()
Så blir det toalettmappe og sminkepung. Youtube er genialt for tutorials altså!Så gøy![]()
Da sitter du oppe litt til??? ;-)Og det liker vi!!![]()
Da blir hun nok glad![]()