Burde hoppet i dusjen jeg og mens jeg kanDet var godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde hoppet i dusjen jeg og mens jeg kanDet var godt![]()
Skjønner det. Leter etter navnet på en krem i hodet... vidundersalven eller noe sånn? Kan det være noe. Venninna mi brukte den til sønnen sin
Ingenting på tvn?
Hvor mange er det her nå da?Haha, litt det samme her![]()
Men så er det de 11000 innleggene da... Som roper etter å bli skrevet![]()
jeg var så kald at jeg måtteBurde hoppet i dusjen jeg og mens jeg kan
Hva er de to da?Njæ. Har vel 4 nå da. Tror 2 av de forblir ufoer
Oi, ja det kunne sikkert blitt verre :-oHolder han seg iallefall inne i huset? Brodern gikk ut av huset og vandret til fjøsen :O
Vi er ganske nært daHaha, litt det samme her![]()
Haha, litt det samme her![]()
Ja, det har jeg også. Brukte den kanskje 2 ganger vi. Men den salven jeg snakket om skal være sånn universal greie som kan brukes på alt fra sår til gommerHmm. Så det finnes andre typer?vil bare ikke ha noe bedøvende inni der. hørt så mye rart om den
Ikke noe feber eller noe, bare sår hals, hodepine og verker i kroppen.
Vi får se ;-)Da går det nok fort ja![]()
Legge deg kanskje??Bah jeg er rastløs i kveld og lite skravlelysten... men vet jaggu ikke hva jeg skal finne på nå liksom![]()
Hold ut til 11000, så er det nattaTrøtt og lite skravlesyk
God kveldGod kveld i stuen![]()
Ja får ta en titt der kanskje ;-)Singer har ganske billige. Jeg har en tråd på dette her inne. Ligger vel nå under hobbyforumet. Regner med den er flytta dit. Der fikk jeg noen anbefalinger![]()
Han går ofte i søvne, smiler og lerHva gjorde eldstemann i søvne??
Her stod storebror opp i sted for å gå på do. Så trodde han det var morgen og lurte på om K var oppe![]()
Samboer måtte si flere ganger at det var natta og at han også skulle legge seg nå![]()
Her har samboer switshe kveld. Bare sitter å flikker mellom kanalene, så er vel ikke noe bra her hellerNope, og ikke fant jeg en film jeg ville se heller..
Trøtt og lite skravlesyk