Har du noe spesielt tema du vil ha?Sånn da var inbydelsene til dåpen ferdige, bare å få levert de ut nå daså da er bordkort neste på lista, vet ikke helt hvordan jeg vil ha de da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noe spesielt tema du vil ha?Sånn da var inbydelsene til dåpen ferdige, bare å få levert de ut nå daså da er bordkort neste på lista, vet ikke helt hvordan jeg vil ha de da...
Har du noe spesielt tema du vil ha?
Ja det kunne sikkert blitt bra.Til nå har det blitt brukt lyseblått og teddybjørn så hadde tenkt litt på det men ikke noe mer enn det![]()
Ææææ våken natt. Greit nok det hadde klart det ellersmen opp om 4 timer og 23 min .... Tror ikke det går for så dra på tiltak
God natt damer, nå tar jeg kvelden.
Har lagt meg, nå må jeg legge vekk mobilen ;-)
Ja det kunne sikkert blitt bra.
En teddybjørn som holder et skilt med navnet på gjesten ;-)
God natt damer, nå tar jeg kvelden.
Det er grusomt å våkne neste dag. Sikkelig dårlig dag. Men overlever natta uten om å tenke på hvor dum jeg var som sperret nettbanken våres for tredje gang da hodet er glemskHøres ikke greit ut :/ nei da går nok ikke det så bra når du ikke får sovet og ikke får bli skikkelig uthvilt :/
God natt sove godtGod natt damer, nå tar jeg kvelden.
Det er grusomt å våkne neste dag. Sikkelig dårlig dag. Men overlever natta uten om å tenke på hvor dum jeg var som sperret nettbanken våres for tredje gang da hodet er glemskhun er fortsatt våken og mannen snorker som en gal haha
![]()
Skjedd 3 ganger på ei uke kniseJa det er helt sant, forferdelig å våkne neste dag :/
Såpass haha er flink til sånt jeg ogsåer lov å være glemsk.
Hehe er typisk det menn sover gjennom det meste de![]()
Skjedd 3 ganger på ei uke knise2 ganger på 2 dager
ja herregud
å har hun vært våken det har jeg ikke fått med meg
det sier han neste dag
Haha kjenner igjen detHaha godt sovehjerte
Her var det en gang masse bankelyder fra ene naboen jeg våkner og lurer på hva de holder på med, samboeren skjønner ingenting når jeg spør han dagen etter
Lurer på hvordan det blir når vi får baby sammen, tror det blir bra da for han er flink å stå opp når guttungen hans på snart 3 våkner om natten.
Haha kjenner igjen detå her er det jeg som står opp og før hørte jeg ta frem puppen da
så litt våkner han
![]()
Tror det er at han ikke orkerHaha tidig![]()
Jaja godt han våkner litt da
Men tenker vel litt at de trenger mor mest, eller så er det bare det at de ikke orker![]()
Tror det er at han ikke orkerhaha! Huff stakkars lille N
fortsatt våken ...
Skal opp 6 så det var 5 timer og 40
Min i stad og nå snart 4 1/2 time. Håper hun sover snart![]()