Hun promper en del så det kan være at det er ubehagelig å ligge at hun har blitt overtrøtt. Skjedd før
prompet masse idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ikke sant!koselig sagt
ja da har du mye å glede deg til
prøver på søsken vi og
men veien ditt har vært fryktelig tøff bedre nå da
![]()
Det ønsker jeg ikke jenta mi :/ hun sitter å ser på viaplay og jeg er nok mer trøtt enn henne![]()
Ja liten stund tilJa kan nesten ikke ventemen lang vei igjen da, er 9 uker
Huff høres ikke koselig ut (selvom jeg ikke vet historien bak da)men bra det går bedre nå da
![]()
Åå jaDet skjønner jeg veldig godt.
Ja merkelig hvor mye energi de har![]()
Ja liten stund tilhabituell abort
unner ingen dette. Vært gravid hele 6 ganger og mistet sent første gang men ganske tidlig 4 gangene etter lille N kom til verden. Mitt mirakel
![]()
Åå javi hadde krepert vi haha
![]()
Jeg var deprimert og var rett og slett stygg og tankene mine var ikke fine mot mine gravide venninner. Bedre nå men tåler ikke for mye prat om det eller møte de :/ nå tåler ikke jeg ny graviditet og hele 3 stk har blitt det i september. Håper vi og ble detHuff så trist dahåper det snart blir din tur igjen og godt at det går bedre nå <3 da skjønner jeg godt at hun er ett lite mirakel
![]()
Jeg ogHaha helt sant, sitter av og til og ønsker at jeg hadde hatt bare halvparten av energien deres![]()
Jeg var deprimert og var rett og slett stygg og tankene mine var ikke fine mot mine gravide venninner. Bedre nå men tåler ikke for mye prat om det eller møte de :/ nå tåler ikke jeg ny graviditet og hele 3 stk har blitt det i september. Håper vi og ble detja glad for det
gråt ofte og masse... Hun er det og er ganske så snill jente
hun sitter bare å ser viaplay
håper hun sover snart så hun kan gå i bhg i morgen
![]()
Jeg ogmed min sykdom så er energien 0 og jeg ligger på 20-30% ytelse. Men å være mamma er noe jeg elsker så den stopper ikke meg
![]()
Det er vanlig men skummelt når man ser hvor langt nede man er :O det går så fintAt du ikke hadde fine tanker om dine gravide venninner vil jeg tro er helt normalt.
Man tenker stygge ting når det går dårlig med en selv og veldig bra for andre :/ skjønner godt at du ikke tåler for mye prat om graviditet, og jeg vil bare beklage at jeg snakket litt om min <3
Du er nå heldig som har en snill og god jente![]()
Ja skjønner det, er hun ikke trøtt enda ?
Så enigDet er bra den ikke stopper deg
Å være mamma er noe helt spesielt, er en av de beste følelsene som finnes![]()
Det er vanlig men skummelt når man ser hvor langt nede man er :O det går så fintjeg takler det her inne
er bare å se venner bli gravid og prate om det når jeg sier nei det sårer
før hadde det ikke gått bra her inne, men takler det nå
søta
ja
trøtt jo, men vil sove nei
overtrøtt :/ håper hun snart sover
jeg klarer meg for henne
men vil at hun skal i bhg. Vært der 13 dager siden 17. August pga sykdom :O
Så enigalle fortjener å få oppleve det sykdom eller ikke
får så vondt av de som sliter og jeg som "klager" om min situasjon
De vet det for var åpen er alltid det. Ikke nå mer daJa skummelt er det nok.
Ja skjønner det er vanskelig når du må se venner som er gravid, og som skal snakke om det. Hvis de vet hva du har vært gjennom så mener jeg de kan ta hensyn.
Ser da at du er kommet litt lengre
Oi såpass ja, første året hennes i bhg? Da blir de veldig lett syke, husker når jenten min begynte var masse syk :/ men skjønner godt du vil hun skal komme seg i bhg da når hun ikke har vært det så mye![]()
Aww det var godt å høreHelt santjeg får også vondt av de som sliter og ønsker seg så voldsomt en liten en :/ der er lov å klage og er lov å ønske seg en til <3
De vet det for var åpen er alltid det. Ikke nå mer daja har jo det og glad for at det har skjedd ting
jepp. Mamma sa at hun var mer hjemme enn på jobb
hehe. Bra for de men også vondt å se på
![]()