Skravletråd Oktober

Ææææ våken natt. Greit nok det hadde klart det ellers :) men opp om 4 timer og 23 min .... Tror ikke det går for så dra på tiltak

Høres ikke greit ut :/ nei da går nok ikke det så bra når du ikke får sovet og ikke får bli skikkelig uthvilt :/
Det er grusomt å våkne neste dag. Sikkelig dårlig dag. Men overlever natta uten om å tenke på hvor dum jeg var som sperret nettbanken våres for tredje gang da hodet er glemsk :p hun er fortsatt våken og mannen snorker som en gal haha :p

Det er grusomt å våkne neste dag. Sikkelig dårlig dag. Men overlever natta uten om å tenke på hvor dum jeg var som sperret nettbanken våres for tredje gang da hodet er glemsk :p hun er fortsatt våken og mannen snorker som en gal haha :p

Ja det er helt sant, forferdelig å våkne neste dag :/
Såpass haha er flink til sånt jeg også ;) er lov å være glemsk.
Hehe er typisk det menn sover gjennom det meste de ;)

Ja det er helt sant, forferdelig å våkne neste dag :/
Såpass haha er flink til sånt jeg også ;) er lov å være glemsk.
Hehe er typisk det menn sover gjennom det meste de ;)
Skjedd 3 ganger på ei uke knise :p 2 ganger på 2 dager :p ja herregud :p å har hun vært våken det har jeg ikke fått med meg ;) det sier han neste dag

Skjedd 3 ganger på ei uke knise :p 2 ganger på 2 dager :p ja herregud :p å har hun vært våken det har jeg ikke fått med meg ;) det sier han neste dag

Haha godt sovehjerte ;)
Her var det en gang masse bankelyder fra ene naboen jeg våkner og lurer på hva de holder på med, samboeren skjønner ingenting når jeg spør han dagen etter :p
Lurer på hvordan det blir når vi får baby sammen, tror det blir bra da for han er flink å stå opp når guttungen hans på snart 3 våkner om natten.

Haha godt sovehjerte ;)
Her var det en gang masse bankelyder fra ene naboen jeg våkner og lurer på hva de holder på med, samboeren skjønner ingenting når jeg spør han dagen etter :p
Lurer på hvordan det blir når vi får baby sammen, tror det blir bra da for han er flink å stå opp når guttungen hans på snart 3 våkner om natten.
Haha kjenner igjen det :p å her er det jeg som står opp og før hørte jeg ta frem puppen da :p så litt våkner han :)

Haha tidig :p
Jaja godt han våkner litt da ;)
Men tenker vel litt at de trenger mor mest, eller så er det bare det at de ikke orker :p
Tror det er at han ikke orker :p haha! Huff stakkars lille N :( fortsatt våken ...

Skal opp 6 så det var 5 timer og 40
Min i stad og nå snart 4 1/2 time. Håper hun sover snart ❤️

Back
Topp