Skravletråd Oktober

Ja :p tror der er det som var grunnen for meg. Ikke noe mandagsmenneske :p kjenner på en måte enda jeg ikke liker søndags kveld, for det er så nært mandag og da drar mannen på jobb hele uka:p

Merkelig med det, egentlig :p
Klarer ikke nyte fridagene, fordi de er så NÆR en arbeidsdag. Haha..

Jepp! Lørdager er digg!
Noen planer for denne dagen? :))

Absolutt. Og fredags ettermiddag!:)
Nei egentlig ikke. Kose med snuppa, og få støvsuga og vaska over gulvene. Gulpeflekker som bare er blitt vaska bort med vann. Så føler jeg må gå over :p og tv ikveld. Enn du?:)

Absolutt. Og fredags ettermiddag!:)
Nei egentlig ikke. Kose med snuppa, og få støvsuga og vaska over gulvene. Gulpeflekker som bare er blitt vaska bort med vann. Så føler jeg må gå over :p og tv ikveld. Enn du?:)

Høres lurt ut! :)
Skulle sikkert vaska over gulvene jeg og. Har ikke blitt gjort på lenge (bare støvsuging).. men tar det en annen dag.
I dag tror jeg at jeg skal spise mat.. Noe større plan enn det har jeg ikke enda :p

Jeg gleder meg veldig :)
Hva skjer på sykehuset ? :(
Spennende planer for uka?
Vel, må på ny gyn undersøkelse. Etter fødselen ble det funnet en polypp i livmora som jeg må på utskrapning til :( :(

Høres lurt ut! :)
Skulle sikkert vaska over gulvene jeg og. Har ikke blitt gjort på lenge (bare støvsuging).. men tar det en annen dag.
I dag tror jeg at jeg skal spise mat.. Noe større plan enn det har jeg ikke enda :p

Her støvsuger jeg ikke mens frøkna sover, og når hun er våken glemmer jeg det for blir så opptatt med henne :p så det blir bare en helgejobb desverre. Så nå er det en uke siden sist. Blir heldigvis lite støv her, men nå trengs det :p

Jeg liker planen din!:p

Blir litt trening og diverse, også skal vi ha fest til helgen :D

Uff da :( hørtes ikke godt ut

Åh, gøy med en fest i helga da:D
Nei.. Var forferdelig sist gang når de bare måtte ta en prøve av det for å finne ut hva det var. Og nå må de fjerne den...

Her støvsuger jeg ikke mens frøkna sover, og når hun er våken glemmer jeg det for blir så opptatt med henne :p så det blir bare en helgejobb desverre. Så nå er det en uke siden sist. Blir heldigvis lite støv her, men nå trengs det :p

Jeg liker planen din!:p
Jeg gjør det meste mens snuppa sover jeg :P veldig deilig

Back
Topp