Skravletråd Oktober

Sant:p jeg følte det slik før jeg fikk jenta mi. Ingenting å gjøre, alt er stengt og kjedelig :p må er uansett de fleste dager grunnleggende like. Mye hjemme uansett:p fordel med helg og søndag er at mannen er hjemme :)

Er ikke så mye som EGENTLIG skiller søndag fra andre dager, enn at ting er stengt (.. jeg pleier ikke dra på ting så ofte, så burde ikke spille noen rolle), og at en har fri.

Kan hende det ligger litt i det at, når du legger deg på en søndag så kommer alltid (av en eller annen merkelig grunn) mandagen rett etterpå!
Og da er jo helgen over!

Er ikke så mye som EGENTLIG skiller søndag fra andre dager, enn at ting er stengt (.. jeg pleier ikke dra på ting så ofte, så burde ikke spille noen rolle), og at en har fri.

Kan hende det ligger litt i det at, når du legger deg på en søndag så kommer alltid (av en eller annen merkelig grunn) mandagen rett etterpå!
Og da er jo helgen over!

Ja :p tror der er det som var grunnen for meg. Ikke noe mandagsmenneske :p kjenner på en måte enda jeg ikke liker søndags kveld, for det er så nært mandag og da drar mannen på jobb hele uka:p

Back
Topp