Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja samme her, men det er så mye bra på tvSøndag er brae dager, absoluttmen kanskje ikke søndag kveld. For da er det plutselig mandag snart, og mannen drar på jobb
![]()
Våkna kl 6 her:-S. Då syns mini det var på tide å våkne:-/
To ammepauser er vel bra når han er så liten![]()
Jatror der er det som var grunnen for meg. Ikke noe mandagsmenneske
kjenner på en måte enda jeg ikke liker søndags kveld, for det er så nært mandag og da drar mannen på jobb hele uka
![]()
Det er sant daHehe ja samme her, men det er så mye bra på tv![]()
Haha, akkurat jaMerkelig med det, egentlig
Klarer ikke nyte fridagene, fordi de er så NÆR en arbeidsdag. Haha..
Kvart over 9 faktiskHehe, jadu og?
Haha, akkurat jatror vi er litt sære
nyter lørdag max da
haha
Jepp! Lørdager er digg!
Noen planer for denne dagen?)
Men så er det deilig med ny uke ogsåDet er sant da![]()
Joda. Når man har noe å gjøreMen så er det deilig med ny uke også![]()
Absolutt. Og fredags ettermiddag!
Nei egentlig ikke. Kose med snuppa, og få støvsuga og vaska over gulvene. Gulpeflekker som bare er blitt vaska bort med vann. Så føler jeg må gå overog tv ikveld. Enn du?
![]()
Jeg gleder meg veldigJoda. Når man har noe å gjøregruer meg til denne uka da jeg må på sykehuset på torsdag
![]()
Spennende planer for uka?Jeg gleder meg veldig![]()
Hva skjer på sykehuset ?![]()
Blir litt trening og diverse, også skal vi ha fest til helgenSpennende planer for uka?
Vel, må på ny gyn undersøkelse. Etter fødselen ble det funnet en polypp i livmora som jeg må på utskrapning til![]()
![]()
Høres lurt ut!
Skulle sikkert vaska over gulvene jeg og. Har ikke blitt gjort på lenge (bare støvsuging).. men tar det en annen dag.
I dag tror jeg at jeg skal spise mat.. Noe større plan enn det har jeg ikke enda![]()
Blir litt trening og diverse, også skal vi ha fest til helgen
Uff dahørtes ikke godt ut
Jeg gjør det meste mens snuppa sover jegHer støvsuger jeg ikke mens frøkna sover, og når hun er våken glemmer jeg det for blir så opptatt med henneså det blir bare en helgejobb desverre. Så nå er det en uke siden sist. Blir heldigvis lite støv her, men nå trengs det
![]()
Jeg liker planen din!![]()
Er så vant til detHørtes bra ut. Men kjedelig å være våken så mange ganger...