Hadde nok kommet tilbakeDet klarer hun aldri![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok kommet tilbakeDet klarer hun aldri![]()
Må ikke bli det da søtaNå blir jeg jo bare trist...![]()
Effektiv du erDa står svinerullen i ovnen, og scampien står og tiner.
Lille U spiser grøt, og jeg noe som kanskje kan kalles lunsj siden jeg spiste frokost kl 0530
God morgrnGod morgen. Som dere skravlet i går kveld etter jeg sovnet :-/. Gidder ikke lese gjennom alt en gang
Åååh det er så herligAh, jeg elsker lange morgener i senga!
Gratulerer så mye med OliverJeg hadde rett!kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd
Vi har det fint alle 3❤
Ja, det er bestÅååh det er så herlig![]()
Ja, tar jo opp hele oppkjørsel med biler.
Guttungen er den eneste som syns det er gøy tror jeg, haha. Er jo så opptatt av "bromme" som han sier.
Den ene bilen kan jeg godt få beholde. Det er en mercedes cabriolet 2014 modellmen de 2 andre kan han ta med seg
![]()
Ja, det var ikke gøy...mannen begynte svetteGuttungen sov heldigvis godt.
Vips var det over...vet ikke hva det var. Fikk beskjed gi det 30min og se ann. Det tok seg ikke mer opp og vips over..
God morgenGod morgen!!
På tide å komme seg på jobb. Siste innspurt før helga
Kjenner jeg egentlig bare vil bli liggende i senga![]()
Hurra for drt,planer for helgen?Endelig FREDAG!!!!!
God morgenGod morgen alle søte damer
Hva er planene for i dag?
He he nå tror jeg du er optimist jaGod morgen! Her skravles det! Kanskje vi klarer å skravle tusen sider hver dag?*optimist*
Da høres det jo ut som lite planer er bra i dagGod morgen. Ikke så mye planer idag
. Slappe av etter en litt halvdårlig natt og altfor tidlig våken. Der da?
Ohh så gøy daGod morgen
Vi slal på leos![]()
Den svinerulle hadde jeg gjort klar i går så var bare å ta den ut av kjøleskapet, sette i steketermometer og inn i ovene, og det å ta noen scampi ut av frysen tar ikke lange tiden det hellerEffektiv du er![]()
Min startet da han var 16 mndAw.. Mi begynte heller ikke med kalender før hun var rundt 2)
Først da de har noe glede av det, egentlig..![]()
Prøver å våkne akkurat nåHva driver folk med idag da?![]()
Jeg la meg ganske tidlig... Trengte det etter en hektisk uke. Sov 12 timerGod morgen. Falt helt av skravlingen igår jeg
. Lov å håpe og prøve ihvertfall
![]()