Skravletråd Oktober

Jeg hadde rett! :) kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd :p
Vi har det fint alle 3❤
Gratulerer så mye med Oliver:)

Ja, tar jo opp hele oppkjørsel med biler.
Guttungen er den eneste som syns det er gøy tror jeg, haha. Er jo så opptatt av "bromme" som han sier.
Den ene bilen kan jeg godt få beholde. Det er en mercedes cabriolet 2014 modell:P men de 2 andre kan han ta med seg:P

Ja, det var ikke gøy...mannen begynte svette:P Guttungen sov heldigvis godt.
Vips var det over...vet ikke hva det var. Fikk beskjed gi det 30min og se ann. Det tok seg ikke mer opp og vips over..

Haha godt en er fornøyd med det da :P

Du kan jo spørre om ikke du kan få dwn i gave siden han har fått ha bilene sine stående hos dere :P

Så ekkelt :O men bra det gikk over da!

Da var stuen og kjøkkenet støvsugd, badet vasket, frokost unnagjort og mini ligger på gulvet og leker litt før han skal sove igjen.

God morgen :). Ikke så mye planer idag :). Slappe av etter en litt halvdårlig natt og altfor tidlig våken. Der da?
Da høres det jo ut som lite planer er bra i dag:)
Skal bare noen små ærender ut..ellers slappe av. Besøk, norske talenter og snop i kveld:)

Effektiv du er :)
Den svinerulle hadde jeg gjort klar i går så var bare å ta den ut av kjøleskapet, sette i steketermometer og inn i ovene, og det å ta noen scampi ut av frysen tar ikke lange tiden det heller

Back
Topp