Fordi vi har 3 selv og en kompis av gubben har 3 her nåSå kjekt da, dere trenger vel reine klær dere og vil jeg tru Hehe
Hvorfor er det fult av biler?
Å, var det noe galt?
Følte det begynte med rier igjen...men det gikk nå over så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi vi har 3 selv og en kompis av gubben har 3 her nåSå kjekt da, dere trenger vel reine klær dere og vil jeg tru Hehe
Hvorfor er det fult av biler?
Å, var det noe galt?
Blir nok stas!
Ja! Her og
Men jeg synes det er såå godt å ligge i sengen og høre på at det blåser og regner...
Samt at lokalnyhetene blir litt mer spennende når hustak flyr og trær ligger i veien! Holdt på å kjøre på et tre selv i dag..![]()
Ja, det blir gøy![]()
Joda, det er jo sant. Så lenge man kan holde seg inne så![]()
Fordi vi har 3 selv og en kompis av gubben har 3 her nåHan har nettop solgt hus. skal selge 2 av bilene..og bla bla. så står de her så lenge...yayyy sier jeg bare
Følte det begynte med rier igjen...men det gikk nå over så.
Ååh...Jeg hadde rett!kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd
![]()
Vi har det fint alle 3❤
God morgenGod morgen! Ønsker dere alle en superflott dag![]()
Hurra for det!!Endelig FREDAG!!!!!
Oi!! Gratulerer!!Han kom i natt![]()
❤
Ja, tar jo opp hele oppkjørsel med biler.Haha ja da blir det mye bilermen dere må ha litt god plass da som får plass til 6 biler
Haha skjønner du godt kunne blitt kvitt de, hu som bodde nede hadde 3 biler stående + gjerne noen på besøk. Tok plassen min også, jeg har jo ikke bil men greit å ha plassen om jeg får besøk. Hadde det slik i et par uker helt til jeg sa ganske høyt og tydelig hva jeg mente om saken, da lot de det være plass til en bil tilfelle jeg fikk besøk
Nå må du ta det med ro da! Blir jo stressa her jeg med disse riene dine :O
TakkGratulerer så mye!!![]()
Fant ut detGod morgen
Var liv her igår ja!
Oj det var lang tidBle ferdig nå ;-)
Så de som tror at en månedsplan er gjort på null komma niks får tro om igjen :-o
Brukt fire timer :-o
God morgenGod morgen alle!![]()
Tusen takk❤ det gikk fort jaÅåh...gratulerer så mye med Oliver!!
Det gikk unna!![]()
Ja vi har det travelt med skravlingaVoldsomt til fart på dere i dag damer :-D
Jeg hadde håpet å kommet over 1818 innlegg, men jammen er det mye å gjøre med jobb denne mnd :-o
Får bare gjøre så godt jeg kan ;-)
Tusen takk❤Oi!! Gratulerer!!![]()
God morgenGod morgen alle søte damer![]()
Hva er planene for i dag?
God morgenGod morgen! Her skravles det! Kanskje vi klarer å skravle tusen sider hver dag?*optimist*