Skravletråd Oktober

Så kjekt da, dere trenger vel reine klær dere og vil jeg tru Hehe
Hvorfor er det fult av biler?
Å, var det noe galt?
Fordi vi har 3 selv og en kompis av gubben har 3 her nå:PHan har nettop solgt hus. skal selge 2 av bilene..og bla bla. så står de her så lenge...yayyy sier jeg bare:P

Følte det begynte med rier igjen...men det gikk nå over så.

Blir nok stas! :D

Ja! Her og :p
Men jeg synes det er såå godt å ligge i sengen og høre på at det blåser og regner...
Samt at lokalnyhetene blir litt mer spennende når hustak flyr og trær ligger i veien! Holdt på å kjøre på et tre selv i dag.. :p

Ja, det blir gøy:D

Joda, det er jo sant. Så lenge man kan holde seg inne så:P

Ja, det blir gøy:D

Joda, det er jo sant. Så lenge man kan holde seg inne så:P

Jepp! Problemet er dog at vi skulle ha fått kappa opp noe ved. Det er ikke like trivelig å gjøre i slikt vær :p

Da står svinerullen i ovnen, og scampien står og tiner.
Lille U spiser grøt, og jeg noe som kanskje kan kalles lunsj siden jeg spiste frokost kl 0530

Fordi vi har 3 selv og en kompis av gubben har 3 her nå:PHan har nettop solgt hus. skal selge 2 av bilene..og bla bla. så står de her så lenge...yayyy sier jeg bare:P

Følte det begynte med rier igjen...men det gikk nå over så.

Haha ja da blir det mye biler :P men dere må ha litt god plass da som får plass til 6 biler :) Haha skjønner du godt kunne blitt kvitt de, hu som bodde nede hadde 3 biler stående + gjerne noen på besøk. Tok plassen min også, jeg har jo ikke bil men greit å ha plassen om jeg får besøk. Hadde det slik i et par uker helt til jeg sa ganske høyt og tydelig hva jeg mente om saken, da lot de det være plass til en bil tilfelle jeg fikk besøk :P

Nå må du ta det med ro da! Blir jo stressa her jeg med disse riene dine :O

Jeg hadde rett! :) kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd :p
Vi har det fint alle 3❤
Ååh...❤️ gratulerer så mye med Oliver!!:D
Det gikk unna!❤️

Haha ja da blir det mye biler :p men dere må ha litt god plass da som får plass til 6 biler :) Haha skjønner du godt kunne blitt kvitt de, hu som bodde nede hadde 3 biler stående + gjerne noen på besøk. Tok plassen min også, jeg har jo ikke bil men greit å ha plassen om jeg får besøk. Hadde det slik i et par uker helt til jeg sa ganske høyt og tydelig hva jeg mente om saken, da lot de det være plass til en bil tilfelle jeg fikk besøk :p

Nå må du ta det med ro da! Blir jo stressa her jeg med disse riene dine :O
Ja, tar jo opp hele oppkjørsel med biler.
Guttungen er den eneste som syns det er gøy tror jeg, haha. Er jo så opptatt av "bromme" som han sier.
Den ene bilen kan jeg godt få beholde. Det er en mercedes cabriolet 2014 modell:P men de 2 andre kan han ta med seg:P

Ja, det var ikke gøy...mannen begynte svette:P Guttungen sov heldigvis godt.
Vips var det over...vet ikke hva det var. Fikk beskjed gi det 30min og se ann. Det tok seg ikke mer opp og vips over..

Back
Topp