Skravletråd Oktober

Shoppingen ferdig :)
Må slappe av litt, Hr. LiteSøvn kom akkurat og tok meg.
Tror jeg venter med å fortsette til etter middagen.
Og får jeg ikke gjort det jeg skal i dag, vel så står lite på listen for i morgen så jeg får tatt inn da..
Så flink du er snuppa:D
Hva skal dere ha til middag da?

Fort gjort:-). Gubben kom hjem og sprang på badet hvor selvsagt deigen står til heving så jeg får fint vente med å gjøre klar middagen. Ser ut som han blir værende en stund også
Haha, typisk mannfolk:p
Min kom også akkurat inn døra og sprang på do...:rolleyes:

Da er middagen straks klar :) ble enkelt idag...crispy chicken med ris & salat ;)
Jenta skal spille siste kampen for i år i dag...så skal klassen hennes på kino kl.20 å se Everest etter de vant en orienteringskonkurranse for en stund siden :)
Så gøy å vinne konkurranse da:D blir sikkert stas på kino!

Oi! Her har det skjedd mye på en arbeidsdag :p
Pratet med sjefen i dag, fikk endelig mannet meg opp til å høre om hun kunne være referanse for meg til når jeg skal søke jobber igjen (da vikariatet går ut i november) - og hun nevnte noe om at jeg kanskje kan få utvidet vikariatet lengre :D Krysser fingrene!! :))
Krysser fingrene for deg :)
Hva jobber du med?

Sto og lagde mat, skulle ha kremet soppsaus. Slår fløten over soppen, og en lukt av oppkast slår mot meg. Fysj!!! Fløten er dårlig, enda den går ut 1.12. Noe sier meg at den er oppbevart feil i butikk.. Æsj, æsj, æsj...
Åh fiiii!!! Matfløte eller? Er det så lang holdbarhet på de? :o

Det høres fantastisk godt ut :O
Jeg må få samboeren til å lage noe crispy kylling snart.. :p
Fotball hun spiller? :))
Ja,det er godt ;) greit å lage når man ikke orker å stå på kjøkkenet nå lenge :p
Er fotball ja :)

Hva har du shoppet i dag?
La meg se..
- Det siste av mat jeg trenger til dåpen og helgen
- Skjørt, veske og strømpebukser til frøkna
- Skjørt og strømper til meg
- En pynte ting
- Blå silkebånd
- Blomster

Back
Topp