Skravletråd Oktober

Oi! Her har det skjedd mye på en arbeidsdag :p
Pratet med sjefen i dag, fikk endelig mannet meg opp til å høre om hun kunne være referanse for meg til når jeg skal søke jobber igjen (da vikariatet går ut i november) - og hun nevnte noe om at jeg kanskje kan få utvidet vikariatet lengre :D Krysser fingrene!! :))
Så bra da:D krysser fingre sammen med deg!

Sto og lagde mat, skulle ha kremet soppsaus. Slår fløten over soppen, og en lukt av oppkast slår mot meg. Fysj!!! Fløten er dårlig, enda den går ut 1.12. Noe sier meg at den er oppbevart feil i butikk.. Æsj, æsj, æsj...
Fysj da!!:eek: det var den maten liksom...

Føler jeg har gjort det meste av det kan :)
Har termin på mandag ;)

Oi! Ikke såååååå lenge til da (selv om det kan føles sånn..?) Men da får du ha masse lykke til! :)

Oi! Ikke såååååå lenge til da (selv om det kan føles sånn..?) Men da får du ha masse lykke til! :)
Det går fort :) håper det ikke blir noe overtid i allefall...var 1 dag over med jenta :p
Tusen takk for det :)

Shitt pomfritt jenter! Nesten 1000 innlegg i denne tråden allerede?! :P dere er litt gærne;)

Vant dere noe?:-)

Tror du virkelig jeg har tid til å lage ordentlig middag i dag :P
Her ble det bare Fish'n chrisp fra Findus med stekte frossen grønnsager og remulade fra tube merket Mills :P
Liker at du har lettvinte løsninger. Selv om det er fordi du driver med galskap :p

Back
Topp