Skravletråd Oktober

Må starte på middag selv:P
Glemmer helt tiden;)
Fort gjort:-). Gubben kom hjem og sprang på badet hvor selvsagt deigen står til heving så jeg får fint vente med å gjøre klar middagen. Ser ut som han blir værende en stund også

Da er middagen straks klar :) ble enkelt idag...crispy chicken med ris & salat ;)
Jenta skal spille siste kampen for i år i dag...så skal klassen hennes på kino kl.20 å se Everest etter de vant en orienteringskonkurranse for en stund siden :)

Han har av og til droppet treninger men kjenner idag skulle jeg gjerne hatt han hjemme så han kunne lagt mini for en gangs skyld:-)
Det burde han jo gjøre:)
Når legging er en utfordring er det viktig å kunne avlaste hverandre!

Nei, da var det på tide å lage middag... Dvs slenge pizzarester fra igår i mikroen :p

Oi! Her har det skjedd mye på en arbeidsdag :p
Pratet med sjefen i dag, fikk endelig mannet meg opp til å høre om hun kunne være referanse for meg til når jeg skal søke jobber igjen (da vikariatet går ut i november) - og hun nevnte noe om at jeg kanskje kan få utvidet vikariatet lengre :D Krysser fingrene!! :))

Da er middagen straks klar :) ble enkelt idag...crispy chicken med ris & salat ;)
Jenta skal spille siste kampen for i år i dag...så skal klassen hennes på kino kl.20 å se Everest etter de vant en orienteringskonkurranse for en stund siden :)

Det høres fantastisk godt ut :O
Jeg må få samboeren til å lage noe crispy kylling snart.. :p
Fotball hun spiller? :))

Sto og lagde mat, skulle ha kremet soppsaus. Slår fløten over soppen, og en lukt av oppkast slår mot meg. Fysj!!! Fløten er dårlig, enda den går ut 1.12. Noe sier meg at den er oppbevart feil i butikk.. Æsj, æsj, æsj...

Back
Topp