Skravletråd Oktober

Har ikke hatt det problemet på mange år,men kommer igjen snart... :p
Jeg har bare blitt stresset generellt :p

Hehe:p å gå på sentre i julestria dropper jeg glatt. Da blir jeg stressa :p for mye folk overalt.

Nå er det slitsomt å gå på sentre på lørdager. Særlig med barnevogn. Er så mye folk overalt, og det er jeg som må kjøre sikk sakk mellom de. Ingen viker for meg :p

Sliter med å sovne, men om jeg sovner tidlig våkner jeg mange ganger om jeg er så heldig å få sove igjen...

Åh. Det er kjedeli da.. våkna ofte i graviditeten. Hele tiden for å gå på do. Hater det for da tar det så lang tid før man sovner igjen

Hehe:p å gå på sentre i julestria dropper jeg glatt. Da blir jeg stressa :p for mye folk overalt.

Nå er det slitsomt å gå på sentre på lørdager. Særlig med barnevogn. Er så mye folk overalt, og det er jeg som må kjøre sikk sakk mellom de. Ingen viker for meg :p
Hater kjøpesenter jeg :p er ikke ofte jeg er der i ukedagene heller... og om jeg er,så drar jeg de dagene jeg har fri så jeg er der ned pensjonistene :p ;)

Nei,vike skal man jo aldri..er de som går rett fram uansett ha! :o

Spennende da :))
Jeg ville en liten periode bli fotograf. Men det gikk over :p

Hehe! Vi er litt hobbyfotografer her begge to.. Har tatt litt fotojobber og sånn, men det begynner å bli en stund siden nå. Gubben har studert det og jobba med det, men virker så han har mista litt gnisten :(

Hater kjøpesenter jeg :p er ikke ofte jeg er der i ukedagene heller... og om jeg er,så drar jeg de dagene jeg har fri så jeg er der ned pensjonistene :p ;)

Nei,vike skal man jo aldri..er de som går rett fram uansett ha! :eek:
Koselig å handle med pensjonistene:) det gjør jeg hver mandag:)

Back
Topp