Høres ut som en god planTenker jeg begynner å se litt på nett når snupps sover neste lur. Hun ligger å småvåkner nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en god planTenker jeg begynner å se litt på nett når snupps sover neste lur. Hun ligger å småvåkner nå![]()
Hadde plutselig 6 sider å lese gjennom jegShit, det går fort her inne!!
Hehe ja man er forskjellige, jeg har stort søvnbehov når jeg er gravid. Ellers så pleier jeg å gå på 3-5 timer med søvn og innimellom mindre enn det, men alltid slitt med å få sove da så vant til det![]()
Er ikke det koselig?![]()
Hadde plutselig 6 sider å lese gjennom jeg
Veldig koselig med desemberbarnPlanlegging av baby går nok ikke her i gården.Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier
![]()
Høres ut som en god plan![]()
Blir vel det når jeg skal henge opp litt klær nå ogsåHadde plutselig 6 sider å lese gjennom jeg
Har ikke hatt det problemet på mange år,men kommer igjen snart...Samme her. Likte det godt før, men nå er det bare orkkrever og så mye planlegging nå kontra før
![]()
Hehe. Mini ville ha litt oppmerksomhet så må kose litt med han ogsåGodt det ikke bare er meg!![]()
Men da hadde ungene blitt sure, og ting tatt enda lengre tidDu er en tålmodig sjel
Jeg hadde eksplodert!
Deilig med lang duppEndelig en lur der hun sov mer enn en halvtime, så håper neste og blir på to timer som nå![]()
Går fort her inne jaBlir vel det når jeg skal henge opp litt klær nå også![]()
Når jeg var gravid, trengte jeg 10-12 timer. Ekstremt trøtt. Og sovna liksågodt på dagtid og. Men har aldri elsket å sove og hatt godt sove hjertekjipt å slite med å sove da. Hadde blitt gærn selv. Sliter du med innsovningen eller våkner du ofte?
Veldig koselig med desemberbarn![]()
Havner vel bakpå igjen daGår fort her inne ja. Skal igang med pizzabunn jeg
Ja, vi gjorde detMen da dikk vi svar på det![]()
![]()