Skravletråd Oktober

Hehe ja man er forskjellige, jeg har stort søvnbehov når jeg er gravid. Ellers så pleier jeg å gå på 3-5 timer med søvn og innimellom mindre enn det, men alltid slitt med å få sove da så vant til det :P

Når jeg var gravid, trengte jeg 10-12 timer. Ekstremt trøtt. Og sovna liksågodt på dagtid og. Men har aldri elsket å sove og hatt godt sove hjerte :) kjipt å slite med å sove da. Hadde blitt gærn selv. Sliter du med innsovningen eller våkner du ofte?

Liten pause mens jeg venter på at roastbiffen skal bli ferdig i ovnen.
Gud å deilig det var å sitte ned

Planlegging av baby går nok ikke her i gården. ;) Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier :D
Veldig koselig med desemberbarn❤️

Samme her. Likte det godt før, men nå er det bare ork :p krever og så mye planlegging nå kontra før :p
Har ikke hatt det problemet på mange år,men kommer igjen snart... :p
Jeg har bare blitt stresset generellt :p

Når jeg var gravid, trengte jeg 10-12 timer. Ekstremt trøtt. Og sovna liksågodt på dagtid og. Men har aldri elsket å sove og hatt godt sove hjerte :) kjipt å slite med å sove da. Hadde blitt gærn selv. Sliter du med innsovningen eller våkner du ofte?

Sliter med å sovne, men om jeg sovner tidlig våkner jeg mange ganger om jeg er så heldig å få sove igjen...

Veldig koselig med desemberbarn❤️

Ja, jeg tror det kan bli veldig koselig! :) Og det jeg nå syns er det beste, er at jeg kan gå hjemme i 1,5 år uten å kjenne på presset med å få barnehageplass og hive meg rett ut i arbeid. Skal bli så godt! Og den roen man kan få med vinterbarn. Har du desemberbarn?

Back
Topp