Skravletråd Oktober

Var i seng kl 23 i går kveld, hadde litt problemer med å sovne av, og når jeg endelig var ved å sovne var det en som våknet.
Fikk først sove kl 00:30.
Og så var det opp kl 2, kl 4 og kl 5:30..
Itillegg er ryggen utrolig vond i dag
Trodde lille U var for gammel for økedøgn jeg...

Mannen skulle ha tatt ungene ut for lenge siden slik at jeg fikk jobbet i fre, men går fremdeles rundt i joggebukse.
Eller rettere sagt, han satt seg akkurat ned på du så da ser jeg vel ikke han på en stund.

Lurer på om jeg skal begynne å bli sint snart :rolleyes:
Du får stramme opp mannen litt:)

Hehe. Ja. Prøver å planlegge å ikke få små i desember/januar en annen gang:-). Men ikke alltid lett å planlegge slike ting heller :-)
Sånt planlegger jeg ikke, de kommer når de kommer.dette er siste for vår del da, men jeg blir ikke gravid på kommando, så da kommer de når de kommer

Nei her hae vi aldri kunne planlegge
Har bare 1 her og ble gravid litt fortere enn jeg trodde. Bryr meg egentlig ikke om de er født i juni eller desember, blir nå folk av dem også :-). Selv om det med barnehageplass gjør det nok mer attraktivt å få barn på våren/sommeren :-)

Det gjør nok det, mistenker at det kan være en tann på gang da han har en hvit hard prikk nede i gommen. Og de korte lurene startet omtrent da han begynte å tygge febrilskt på alt som kommer i nærheten :p
Da er det nok kanskje det ja.
Husker guttungen når han fikk tannfrembrudd. mindre søvn og noe mer urolig

Da er det nok kanskje det ja.
Husker guttungen når han fikk tannfrembrudd. mindre søvn og noe mer urolig

Ja frøkna var slik hun og, men hu holdt på i flere mnd og fikk først tenner når hu nærmet seg året :P min lille gutt er jo så liten, men var vist ikke stort større når jeg fikk tenner sa mamma :P håper bare ikke han holder på slik som søstra så det tar noen mnd :P

Ja frøkna var slik hun og, men hu holdt på i flere mnd og fikk først tenner når hu nærmet seg året :p min lille gutt er jo så liten, men var vist ikke stort større når jeg fikk tenner sa mamma :p håper bare ikke han holder på slik som søstra så det tar noen mnd :p

Her kom det utrolig tidlig med guttungen:)

Planlegging av baby går nok ikke her i gården. ;) Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier :D

Planlegging av baby går nok ikke her i gården. ;) Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier :D
Sikkert mange så tenker slik:-). Jeg fikk alltid høre at "får håpe du får på termin eller går over fordi desember er jo så kjedelig å ha bursdag i.. minst i klassen osv. Du må holde han igjen 1 skoleår så han slipper å være minst i klassen. Han kommer til å være mer umoden enn de som er født tidlig på året". Kjenner mange som har bursdag i desember og blir nå folk av dem også :-)

Hehehe..
Vært der, gjort det :)
Vurderte seriøst hoppe over den måneden som ville gi desemberbaby, men glemte det, og etter 2,5 års prøving var det akkurat det vi fikk, ei skjønn liten julegave med rosa sløyfe på

Hurra, så koselig :) en julebaby :D

Back
Topp