Skravletråd Oktober

Så bra å høre ❤

Jo det går bra her, full fart om dagen og en liten tass som er mye våken på dagtid så ikke fult så mye skravling på meg for tiden da :p

Ja<3

Nei, sover hvor mye på dag nå da:)?

Det har jeg og gjort. Alle sier at svigermor var et fantastisk menneske, nå er hun bare et alkoholtroll. Lyger, setter folk opp mot hverandre og bare skaper intriger. Vi har prøvd å hjelpe henne i over ti år, men vanskelig å hjelpe når hun ikke innser at hun har problemer. Vi har gitt opp!

Det kan jeg godt forstå.

Ja<3

Nei, sover hvor mye på dag nå da:)?

Det blir vel 1-2 timer tilsammen, som er fordelt på noen små lurer :P han sover godt på natta da, men han får lett en periode på formiddagen og ettermiddagen hvor han er overtrøtt. Så hadde helt klart trengt mere søvn :P

Det blir vel 1-2 timer tilsammen, som er fordelt på noen små lurer :p han sover godt på natta da, men han får lett en periode på formiddagen og ettermiddagen hvor han er overtrøtt. Så hadde helt klart trengt mere søvn :p

Ja det skulle han nok sikkert da ja.
Håpe det går seg til:)

Var i seng kl 23 i går kveld, hadde litt problemer med å sovne av, og når jeg endelig var ved å sovne var det en som våknet.
Fikk først sove kl 00:30.
Og så var det opp kl 2, kl 4 og kl 5:30..
Itillegg er ryggen utrolig vond i dag
Trodde lille U var for gammel for økedøgn jeg...

Mannen skulle ha tatt ungene ut for lenge siden slik at jeg fikk jobbet i fre, men går fremdeles rundt i joggebukse.
Eller rettere sagt, han satt seg akkurat ned på du så da ser jeg vel ikke han på en stund.

Lurer på om jeg skal begynne å bli sint snart :rolleyes:

Ja det skulle han nok sikkert da ja.
Håpe det går seg til:)

Det gjør nok det, mistenker at det kan være en tann på gang da han har en hvit hard prikk nede i gommen. Og de korte lurene startet omtrent da han begynte å tygge febrilskt på alt som kommer i nærheten :P

Back
Topp