Skravletråd Oktober

Planlegging av baby går nok ikke her i gården. ;) Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier :D
Hurra for en etterlengtet baby:)

Og der var oktober lansert!

1818 skal jeg klare.

Haha slik er mi og når vi samsover :p kanskje ikke liike ekstrem:p helst våkner jeg med at hun ligger knødd helt inntil kinnet mitt eller så nært meg som mulig :p

Haha ja her sniker han seg inn under dyna mi og helt inntil meg når han får ligge i senga mi. Så er lite soving i senga til hu mor for tiden :P

Da har jeg fått pusset 3 terskler. Bare 2 igjen. Regner med snuppa våkner snart for litt mat og, så da blir det pause.
Nettopp snakket med helsestasjonen og, siden hun brått våkner med tørr bleie på morgenen etter 10-11 timer søvn:o skal visst bare fortsette å følge med på vekta osv, siden hun har masse våte bleier på dagtid og legger godt på seg.
Måtte bare ringe å høre med de, siden jeg syntes det var så lenge, ig det var de helt enige i:)

Oj, det var tidlig! Eller...jeg vet ikke hva som er vanlig jeg, men :p
Det går jo så fryktelig fort denne voksinga deres :o

Jeg syntes det er tidlig men sikkert fordi frøkna ikke fikk tenner før hu var rundt året :P men jeg hadde fått tann før jeg var 3 mnd så det er jo veldig variabelt :) ja de vokser veldig fort!

Da har jeg fått sovet ett par timer på sofaen...må utnytte det lille av søvn jeg får nå :)
Nå skal jeg ha med meg hunden ut så han får gjort fra seg...regner med det går i susende fart da det regner og blåser ute :p
Tips til lunsj i dag?

Back
Topp