Skravletråd Oktober

Åhhh så lyst til å bake en stor kake. får abstinenser:P

Nesten spennende å sjekke hvor i senga jeg finner lillebror nå for tiden :P han åler seg virkelig rundt oppi der og ligger nå snart i fotenden Haha så her i familien er vi vist alle kålormer når vi sover Hehe

Nesten spennende å sjekke hvor i senga jeg finner lillebror nå for tiden :P han åler seg virkelig rundt oppi der og ligger nå snart i fotenden Haha så her i familien er vi vist alle kålormer når vi sover Hehe
Haha ja like spennende det der :-)

Haha du også ja :) her lå hun på tverss :P

Var i seng kl 23 i går kveld, hadde litt problemer med å sovne av, og når jeg endelig var ved å sovne var det en som våknet.
Fikk først sove kl 00:30.
Og så var det opp kl 2, kl 4 og kl 5:30..
Itillegg er ryggen utrolig vond i dag
Trodde lille U var for gammel for økedøgn jeg...

Mannen skulle ha tatt ungene ut for lenge siden slik at jeg fikk jobbet i fre, men går fremdeles rundt i joggebukse.
Eller rettere sagt, han satt seg akkurat ned på du så da ser jeg vel ikke han på en stund.

Lurer på om jeg skal begynne å bli sint snart :rolleyes:

Så kjedelig! Det er først når man har opplevd slike netter man vet å virkelig sette pris på det å få sove hele natten ><

Haha slik er mi og når vi samsover :p kanskje ikke liike ekstrem:p helst våkner jeg med at hun ligger knødd helt inntil kinnet mitt eller så nært meg som mulig :p

Planlegging av baby går nok ikke her i gården. ;) Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier :D

Koselig med julebaby :D og kunne gå ekstra hjemme om du kan og :) spiller liten rolle hvilken måned skatten kommer i, sålenge den kommer tenker jeg ;)

Har bare 1 her og ble gravid litt fortere enn jeg trodde. Bryr meg egentlig ikke om de er født i juni eller desember, blir nå folk av dem også :). Selv om det med barnehageplass gjør det nok mer attraktivt å få barn på våren/sommeren :)
Klart det blir folk av de også:)

Back
Topp