Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er jo så forskjellige disse ungene så de kommer vel når de vil disse tenna![]()
Åååh ikke frist da!!Åhhh så lyst til å bake en stor kake. får abstinenser![]()
Haha ja like spennende det derNesten spennende å sjekke hvor i senga jeg finner lillebror nå for tidenhan åler seg virkelig rundt oppi der og ligger nå snart i fotenden Haha så her i familien er vi vist alle kålormer når vi sover Hehe
Frister nok mest meg selv...Åååh ikke frist da!!
Er sulten her så nå frister nesten alt men vet ikke hva jeg vil haFrister nok mest meg selv...
Skulle gjerne kost meg med dåpskaken nå...
Nei, ikke vet jeg.Er sulten her så nå frister nesten alt men vet ikke hva jeg vil ha
Kommer vel roligere dager igjrn![]()
Her også. Håper ikke jeg får det heller
![]()
Haha du også jaNesten spennende å sjekke hvor i senga jeg finner lillebror nå for tidenhan åler seg virkelig rundt oppi der og ligger nå snart i fotenden Haha så her i familien er vi vist alle kålormer når vi sover Hehe
Var i seng kl 23 i går kveld, hadde litt problemer med å sovne av, og når jeg endelig var ved å sovne var det en som våknet.
Fikk først sove kl 00:30.
Og så var det opp kl 2, kl 4 og kl 5:30..
Itillegg er ryggen utrolig vond i dag
Trodde lille U var for gammel for økedøgn jeg...
Mannen skulle ha tatt ungene ut for lenge siden slik at jeg fikk jobbet i fre, men går fremdeles rundt i joggebukse.
Eller rettere sagt, han satt seg akkurat ned på du så da ser jeg vel ikke han på en stund.
Lurer på om jeg skal begynne å bli sint snart![]()
Nesten spennende å sjekke hvor i senga jeg finner lillebror nå for tidenhan åler seg virkelig rundt oppi der og ligger nå snart i fotenden Haha så her i familien er vi vist alle kålormer når vi sover Hehe
Åhhh så lyst til å bake en stor kake. får abstinenser![]()
Haha du også jaher lå hun på tverss
![]()
Planlegging av baby går nok ikke her i gården.Jeg har alltid sagt at desember er en mnd jeg bare ikke ønsker å ha barn i. Vel, der fikk jeg smake mine egne ord, for i desember kommer et veldig etterlengtet baby. Blir koselig det! Kan gå ekstra lenge hjemme og greier
![]()
Hehe ja vetDu fåkke lov!Bake kan du gjøre om et par måneder
![]()
Får se hva jeg har førstNei, ikke vet jeg.
Her ble det enkelt. 2 skiver med syltetøy![]()
Håper heller ikke du får det![]()
Klart det blir folk av de ogsåHar bare 1 her og ble gravid litt fortere enn jeg trodde. Bryr meg egentlig ikke om de er født i juni eller desember, blir nå folk av dem også. Selv om det med barnehageplass gjør det nok mer attraktivt å få barn på våren/sommeren
![]()