Skravletråd Oktober

Oi, ja det må jeg si :-o

Godt du fikk rettet opp idet ;-)
Ohyes, virkelig :p haha.. er veldig glad for at det begynner å bli litt lengde på det nå.. er litt nedom skuldrene nå iallefall, mangler en del enda før jeg er fornøyd :p

Høres spennende ut:D vi må få se bilde!!
Må bare orke ned på butikken for å kjøpe mer hårfarge.. Meeeen stresser med innlevering som skal være ferdig om 2 dager, og pga ADDproblemer så kommer jeg ikke igang.. Myyyyye mer interessant å handle på nett, blogge, sjekke BV og FB og se på tvskjermen :angel12

Roligere onsdag ettermiddag enn vanlig.

For det første var mannen hjemme (hjemmekontor) sånn at vi slapp den "rekke å komme hjem før vi drar på barneidrett"
For det andre skulle ikke lillesøster på barneidrett siden hun har hatt feber idag, nå har hun bare 37,6 så vi håper det ikke blir noe mer utav det, så da var det jo bre "komme seg hjem til fotbakktreninga" da.
Og i det jeg har sendt eldstemann ned for å kle på seg fotballtøy kommer meldinga om at trening er avlyst pga en fotballkamp på bana de trener på i dag.

Vips, hele familien var hjemme til samlet middag, og ingen av ungene skulle på trening likevel.
så bare håper vi feberen blir borte uten at det blir noe mer utav det, sånn at lillesøster er klr for bhg i morgen.
Skarlagensfeber har vi ikke så lyst på, liksom.

Back
Topp