Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHåret er nå forresten ROSA!det ble ikke bare en stripe, men hele!
Hei på degHeiskal si dere skravler
![]()
Jaha, da får du deg en ny tur til legekontoret daFör hon trodde att me var färdige. Men urinen skulle ju sändes på dyrk.
Ja veldigt trevligt.Jaha, da får du deg en ny tur til legekontoret da![]()
Inneholder jo ganske mye da. Skjønner du har lyst på denLerretspakken inneholder:
1stk lerret 30*40
4stk 20*25
4stk 15*20
1stk gruppebilde 20*25
Just nu er jeg litt sliten. Tidligvakt på kjøkkenet. Hjemme kl 15, raska innpå noe middag og nå er det full fart igjen med trening..God morgenStår til
?
Den var stiligEn veske, hun har litt den stilen
Vis vedlegget 141014
Ja det er vel fort gjortJa veldigt trevligt.
Ja lämnar urinen i luken bara
Ohyes, virkeligOi, ja det må jeg si :-o
Godt du fikk rettet opp idet ;-)
Ja, var det jeg fant ut jeg ogsåHaha, ja da er det kanskje best å holde seg til seg selv![]()
Må bare orke ned på butikken for å kjøpe mer hårfarge.. Meeeen stresser med innlevering som skal være ferdig om 2 dager, og pga ADDproblemer så kommer jeg ikke igang.. Myyyyye mer interessant å handle på nett, blogge, sjekke BV og FB og se på tvskjermenHøres spennende utvi må få se bilde!!

Ja då. Tenkte smila fint till mannen å be han levera den slipper eg.Ja det er vel fort gjort![]()
Håhå, så kult! Jeg vil se bildeHåret er nå forresten ROSA!det ble ikke bare en stripe, men hele!
Har du bilde?
Det er så vanskelig å få tatt et bra bilde uten at det ser blast ut. .. men jeg kan se hva jeg får tilJeg vil også se bilde av håret![]()
Venter i spendingDet er så vanskelig å få tatt et bra bilde uten at det ser blast ut. .. men jeg kan se hva jeg får til![]()