Skravletråd Oktober

Haha, ja selvfølgelig vil vi nærmere havet. ;-)

Tja, noe må vi finne på for å unngå krangel :-P

Hadde planer om å besøke mamma, men tviler på at hun vil ha meg dit nå som jeg er så forkjøla... Regner ikke med jeg blir helt frisk til helga..
Mamma har kols (skjønn det den som vil, men heldigvis ikke så ille enda. Hun har aldri røyket, så hvorfor hun har fått det aner ingen..) så vil ikke utsette henne for denne kraftige saken.
Jøss, går det ann å få kols uten å ha røyket?!:rolleyes: da lærte jeg noe nytt!
Kanskje greit å holde seg borte fra henne da:)

Du bor vel ikke på mine kanter tror jeg, men sånt skjer vel av og til. Det er på et vis, om man ikke er så kvalm at man bare vil stenge verden ute, underholdene å sitte på et venterom 2-3 timer og observere dynamikken. Det er bare virkelig ikke det man har lyst til å bruke dagen på likevel.
Nei de tror eg ingen jag lust till

Det hørtes veldig rart ut? Eneste jeg har betalt for når jeg har vært gravid var ultralydbildene fra OUL. Hvorfor i alle dager skal du betale for henvisning? Mener de at du skal bestille OUL selv da eller? :wacky:
I mina 2 andra svangerskap gick eg på ett Annet legekontor da betala eg ikkje en 1 kr ens. Betala bara för
Oul bilderna.

Blir nok ikke helblond, da jeg ser syk ut som blond :´) Er tuppene bare som ble bleika igår kveld, men når jeg våkna idag når håret var tørka så var tuppene oransjerøde :o :p haha.. uff, tuppene skal bli røde etterhvert, men må nok bleike de en eller to ganger til for å få ønsket nyanse tenker jeg :)
Høres spennende ut:D vi må få se bilde!!

Back
Topp