Krysser fingrene for degHåper det, får svaret om en dag eller to. Må vel ringe og spørre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degHåper det, får svaret om en dag eller to. Må vel ringe og spørre
Håper det, får svaret om en dag eller to. Må vel ringe og spørre
Det var litt slitsomt den første timen i alle fall, kvalm og hadde lyst å lese så jeg slapp å kjenne etter, men når det sitter folk og snakker HØYLYTT på tvers av venterommet er ikke det så lett å få til. Etter at den snakkesalige damen etterhvert slapp inn fikk jeg tatt opp boka mi og "forsvinne" litt inn i den, da gikk det bedre. Men glad det er overEr det slitsomt å vente i dag?
Var du på glukosebelastning eller noe annet? Hos meg var hvertfall resultatene klare med en gang.
Krysser fingrene for deg.![]()
Håper du snart føler deg bedre. God bedringBare pleie forkjølelsen min![]()
Og så må jeg rydde kjøkkenet etterhvert.
Og hente storebror på sfo
Det hørtes veldig godt utBakt grove rundstykker og fylte horn![]()
Fikk et uventet kort besøk også. Så det var veldig trivelig![]()
Glukoasebelastning ja, men de sender det inn på suylehuset, blodprøve fra armen. Der jeg bodde før tok de det i fingeren så fikk jeg vite det med en gang. Hun målte jo det første der før jeg fikk drikke sukkeret, det var bare 3,5, litt lavt rett og slett? Så hvorfor hun ikke kan gjøre det samme med den andre, altså ta ut litt av det blodet hun tok fra armen og lese av i den maskina der, det vet jeg ikke. Jeg har skjønt at det gir mer rett svar å ta det fra armen enn fingertuppen, og det et greit nok, men... jaja, jeg venter bare så får jeg det før helgen
Bra det daDe andre ble bra da, så det var helt greit. Har også vært på 3D siden det og fikk masse fine bilder (men synes faktisk ikke alle de hun skrev ut på papir var de beste, på minnebrikken jeg fikk med har jeg mange jeg heller skulle ønske hun skrev ut men men, jeg har jo hvertfall bildene og kan skrive de ut om jeg selv ønsker det).
Er ikke du gravid, da...Spiste nettopp isted, er sulten igjen nå.. Føler jeg må spise HELE tiden, haha.
Ja det blir veldig "underholdende" for alle andre
Godt du er ferdig!
Sko tro meg og deg var på samma legekontorer. Der var det og full vænterom
Bra det da.![]()
Jo men får da være måte på.Er ikke du gravid, da...

ja gøy å bakeDet hørtes veldig godt ut
Må snart bake litt igjen her også![]()
Jøss, sirup i rompa i dag???
OMG, ja sånt er slitsomt :-o
Det høres bra ut. Blir nok godt med lunsj nå da![]()
Ja, det er detja gøy å bake![]()
Jeg også tok det i armen, også måtte hun sjekke at det ikke var for høyt for da hadde de ikke gitt meg sukkervannet. Fikk ikke vite hva det lå på hverken før eller etter jeg.
Har lest at noen steder blander de sukkervannet selv? Og at de ikke får nedkjølt? Hvordan fikk du? Jeg fikk en flaske (200ml) med noe gult i og en kopp, virket som det var noe som skulle minne om sitronsmak i den også, denne var kald. Men fyy så lang tid jeg brukte på å få i meg alt, trodde det skulle gå gale ett par ganger ja og var litt kvalm rett etterpå, men hadde ingen problemer med å holde det nede når det først var kommet ned.