Skravletråd Oktober

Er det slitsomt å vente i dag?
Det var litt slitsomt den første timen i alle fall, kvalm og hadde lyst å lese så jeg slapp å kjenne etter, men når det sitter folk og snakker HØYLYTT på tvers av venterommet er ikke det så lett å få til. Etter at den snakkesalige damen etterhvert slapp inn fikk jeg tatt opp boka mi og "forsvinne" litt inn i den, da gikk det bedre. Men glad det er over

Var du på glukosebelastning eller noe annet? Hos meg var hvertfall resultatene klare med en gang.
Krysser fingrene for deg. :D

Glukoasebelastning ja, men de sender det inn på suylehuset, blodprøve fra armen. Der jeg bodde før tok de det i fingeren så fikk jeg vite det med en gang. Hun målte jo det første der før jeg fikk drikke sukkeret, det var bare 3,5, litt lavt rett og slett? Så hvorfor hun ikke kan gjøre det samme med den andre, altså ta ut litt av det blodet hun tok fra armen og lese av i den maskina der, det vet jeg ikke. Jeg har skjønt at det gir mer rett svar å ta det fra armen enn fingertuppen, og det et greit nok, men... jaja, jeg venter bare så får jeg det før helgen

Bakt grove rundstykker og fylte horn:)
Fikk et uventet kort besøk også. Så det var veldig trivelig:)
Det hørtes veldig godt ut :)
Må snart bake litt igjen her også :)

Glukoasebelastning ja, men de sender det inn på suylehuset, blodprøve fra armen. Der jeg bodde før tok de det i fingeren så fikk jeg vite det med en gang. Hun målte jo det første der før jeg fikk drikke sukkeret, det var bare 3,5, litt lavt rett og slett? Så hvorfor hun ikke kan gjøre det samme med den andre, altså ta ut litt av det blodet hun tok fra armen og lese av i den maskina der, det vet jeg ikke. Jeg har skjønt at det gir mer rett svar å ta det fra armen enn fingertuppen, og det et greit nok, men... jaja, jeg venter bare så får jeg det før helgen

Jeg også tok det i armen, også måtte hun sjekke at det ikke var for høyt for da hadde de ikke gitt meg sukkervannet. Fikk ikke vite hva det lå på hverken før eller etter jeg.

Har lest at noen steder blander de sukkervannet selv? Og at de ikke får nedkjølt? Hvordan fikk du? Jeg fikk en flaske (200ml) med noe gult i og en kopp, virket som det var noe som skulle minne om sitronsmak i den også, denne var kald. Men fyy så lang tid jeg brukte på å få i meg alt, trodde det skulle gå gale ett par ganger ja og var litt kvalm rett etterpå, men hadde ingen problemer med å holde det nede når det først var kommet ned.

Spiste nettopp isted, er sulten igjen nå.. Føler jeg må spise HELE tiden, haha.

De andre ble bra da, så det var helt greit. Har også vært på 3D siden det og fikk masse fine bilder (men synes faktisk ikke alle de hun skrev ut på papir var de beste, på minnebrikken jeg fikk med har jeg mange jeg heller skulle ønske hun skrev ut men men, jeg har jo hvertfall bildene og kan skrive de ut om jeg selv ønsker det :D).
Bra det da :D

Sko tro meg og deg var på samma legekontorer. Der var det og full vænterom

Du bor vel ikke på mine kanter tror jeg, men sånt skjer vel av og til. Det er på et vis, om man ikke er så kvalm at man bare vil stenge verden ute, underholdene å sitte på et venterom 2-3 timer og observere dynamikken. Det er bare virkelig ikke det man har lyst til å bruke dagen på likevel.

Jøss, sirup i rompa i dag???

Virket som om det må ha vært noe som tok lang tid de drev med inne på labratoriet/telefonen for det var veldig lenge de ikke hentet inn noen og da hopet det seg jo opp, men etter en times tid så løsnet det og da fikk de unna den delen av køa som skulle inn der i alle fall, og legene tok nå inn folk så fort de kunne, der er det altid litt forsinkelse, men det går nå sin gang, så det løste seg heldigvis etterhvert. Men det var en treig start på dagen i dag ja

OMG, ja sånt er slitsomt :-o

Ja, særlig når man er kvalm og bare har lyst å stenge verden ute og lese ei bok, men det er liksom ikke så lett å forsvinne inn i ei bok når det snakkes så høylytt og man "må" liksom høre det som blir sagt om man vl eiier ei.

Det høres bra ut. Blir nok godt med lunsj nå da:)

Føler meg egentlig klar for mer mat jeg... noe salt... Fikk ostesmørbrød til lunsj da, det hjalp, men....vel, vi skal ha pannekaker med bacon til middag om ikke spå lenge :)

Jeg også tok det i armen, også måtte hun sjekke at det ikke var for høyt for da hadde de ikke gitt meg sukkervannet. Fikk ikke vite hva det lå på hverken før eller etter jeg.

Har lest at noen steder blander de sukkervannet selv? Og at de ikke får nedkjølt? Hvordan fikk du? Jeg fikk en flaske (200ml) med noe gult i og en kopp, virket som det var noe som skulle minne om sitronsmak i den også, denne var kald. Men fyy så lang tid jeg brukte på å få i meg alt, trodde det skulle gå gale ett par ganger ja og var litt kvalm rett etterpå, men hadde ingen problemer med å holde det nede når det først var kommet ned.

Fikk sånn flaske med kald, gul greie ja.

Da jeg fikk de to eldste hadde de ikke begynt med slikt enda, så da var det druesukker oppløst i vann fra springen. Halvlunka og grusomt. Dette er bedre.

Back
Topp