Skravletråd - oktober 21 :)

Denna spiren kommer til å sitte hele veien til mål, kjære du:Heartred

Skulle så ønske de hadde ledig for TUL privat neste uke, men :/ hadde blitt veldig rolig av å se blinkehjertet. Usikker på hvor tidlig man kan høre med doppler, aller tidligst. Har hørt i uke 8+x et sted, men husker det var vanvittig vanskelig å finne.

Skulle så ønske de hadde ledig for TUL privat neste uke, men :/ hadde blitt veldig rolig av å se blinkehjertet. Usikker på hvor tidlig man kan høre med doppler, aller tidligst. Har hørt i uke 8+x et sted, men husker det var vanvittig vanskelig å finne.

Har de ikke så du evt kan ringe å få en akutt-time til TUL?:oops: Det kan jeg hos min gyn. Ja, beroliger veldig å se hjertet som slår:Heartred Hvilken doppler anbefaler du? Tenkte jeg skulle bestille det:rolleyes:

Har de ikke så du evt kan ringe å få en akutt-time til TUL?:oops: Det kan jeg hos min gyn. Ja, beroliger veldig å se hjertet som slår:Heartred Hvilken doppler anbefaler du? Tenkte jeg skulle bestille det:rolleyes:

Har ikke gynekolog her :(
Har offentlig gynekolog, men der har jeg jo time 7+5.
De som har privat, er tre av de offentlige ansatte jordmødrene, som har satt av nesten hver tirsdag til ultralyd og celleprøver/spiraler. Så, de har kun tirsdag ettermiddager ledige. Og den neste tirsdagen er altså full. :/

Jeg har bare en sonoline som jeg kjøpte i 2016 :)

Har ikke gynekolog her :(
Har offentlig gynekolog, men der har jeg jo time 7+5.
De som har privat, er tre av de offentlige ansatte jordmødrene, som har satt av nesten hver tirsdag til ultralyd og celleprøver/spiraler. Så, de har kun tirsdag ettermiddager ledige. Og den neste tirsdagen er altså full. :/

Jeg har bare en sonoline som jeg kjøpte i 2016 :)

Ah, så kjipt, vennen:( Sorry, jeg glemmer det hele tiden. Vet jo du har sagt det til meg før:oops: Har aldri hatt en doppler før. Bruker man sånn gelé på magen hjemme også? Ellers funker den kanskje ikke?:hilarious: Lest litt rundt å står man som regel tidligst kan høre hjertelyden fra uke 12?

Ah, så kjipt, vennen:( Sorry, jeg glemmer det hele tiden. Vet jo du har sagt det til meg før:oops: Har aldri hatt en doppler før. Bruker man sånn gelé på magen hjemme også? Ellers funker den kanskje ikke?:hilarious: Lest litt rundt å står man som regel tidligst kan høre hjertelyden fra uke 12?

Jeg hørte den før uke 12, men er gjerne ikke anbefalt å prøve tidlig fordi enkelte blir bekymret om de ikke finner. Men skal være mulig å finne tidligere :)
Og ja, du trenger en slags gele. Men aloe Vera gel kjøpt i vanlig butikk er langt billigere og funker like bra, som såkalt "ultralydgele". :P geleen må til for å høre noe :)

Jeg hørte den før uke 12, men er gjerne ikke anbefalt å prøve tidlig fordi enkelte blir bekymret om de ikke finner. Men skal være mulig å finne tidligere :)
Og ja, du trenger en slags gele. Men aloe Vera gel kjøpt i vanlig butikk er langt billigere og funker like bra, som såkalt "ultralydgele". :p geleen må til for å høre noe :)

Tenkte nok det var det samme som når man er til sjekk hos jordmor eller lege, at man trenger gelé'n:hilarious: Takk for tipset. Da kjøper jeg nok heller bare aloe Vera gel. Lurer på om jeg kjøper en angelsound:joyful:

Tenkte nok det var det samme som når man er til sjekk hos jordmor eller lege, at man trenger gelé'n:hilarious: Takk for tipset. Da kjøper jeg nok heller bare aloe Vera gel. Lurer på om jeg kjøper en angelsound:joyful:

De er sikkert greie! Har kun brukt den jeg har, så vet ikke forskjellen.. :)

Godt det gikk bra :D er du redd for å føde for tidlig igjen?

Næh, ikke egentlig. Ikke pr nå. Var redd for det i forrige svangerskap, men hun kom jo ikke før 38+3, så.. :)

Er det ikke fra i år av at alle får tilbud om ultralyd i uke 12?:think005

Nei... Det var vedtatt i fjor, men de får det ikke oppe og går før TIDLIGST i høst. Kanskje neste år. ><

Føler meg så.... Feit i magen rett og slett. :P dårlig plass, allerede. Er mest bare luft og dritt, men jaggu..

Då må regjeringa få gang på sakene... Eg hadde håpa det hadde komt på plass til no for då hadde eg hatt krav på NIPT-test, men det ser ikkje ut til at det skjer med det første:shifty:

Føler meg så.... Feit i magen rett og slett. :p dårlig plass, allerede. Er mest bare luft og dritt, men jaggu..

Jeg gjør ikke annet enn å gå rundt å fise, for så å skylde lukta på bikkja:laughing021

Då må regjeringa få gang på sakene... Eg hadde håpa det hadde komt på plass til no for då hadde eg hatt krav på NIPT-test, men det ser ikkje ut til at det skjer med det første:shifty:

Samme her, er så kjipt. Skulle vært igang i juli 2020:arghh:

Herre min hatt, i dag har jeg vært ekstremt luftig og vært på do mange ganger - det går fort igjennom. Også er jeg visst ganske oppblåst så dette blir vel en gøy natt for samboeren som deler seng med meg :dead: Vi har heldigvis hver sin dyne.

Er så trøtt OG rastløs på samme tid, kan ikke huske sist jeg gikk frivillig i seng før kl 23

Back
Topp