Skravletråd Oktober 2015

trinebeth

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Men en skravletråd for oktober her inne? En plass for dagbøkene våre og bilder? Eller er det bare jeg som savner det ?
 
Ja, har skrevet til administratorene om det, så håper det fikser seg:D Dagbøker er det jo på alle terminene, så kommer vel snart:)
 
Samme her. Er ikke så rå god på engelsk. Og iallefall ikke fagspråk engelsk...

Nei sant.. blir litt dumt å måtte oversette halvparten av teksten mens man leser
 
Jeg har gitt beskjed om at dere mangler underforum for bilder og dagbøker, så det skal dere få så fort som mulig. Ang. skravletråder kan hvem som helst oppdrette disse. Jeg ser dere er godt i gang med skravlingen i denne tråden dog, så om dere ønsker det kan jeg endre navnet på tråden til "Skravletråd" e.l. :)
 
Jeg har gitt beskjed om at dere mangler underforum for bilder og dagbøker, så det skal dere få så fort som mulig. Ang. skravletråder kan hvem som helst oppdrette disse. Jeg ser dere er godt i gang med skravlingen i denne tråden dog, så om dere ønsker det kan jeg endre navnet på tråden til "Skravletråd" e.l. :)
Der er bare å endre navnet :)
 
Syntes dagene går så UTROLIG seint, haha. Uff
 
Når jeg var på butikken nettopp så jeg ei dame som var så poppeklar som bare FY!
Kjenner at jeg nesten ikke kan vente :)
Heldige hun som snart er i mål...;)
 
Når jeg var på butikken nettopp så jeg ei dame som var så poppeklar som bare FY!
Kjenner at jeg nesten ikke kan vente :)
Heldige hun som snart er i mål...;)
Vi har hovedkontor rett ved føden. Hører barneskrik når jeg går forbi. Gleder meg til det er min tur. Har ikke matlyst men salat det kan jeg spise :)
 
Gleder meg masse til baby igjen, men bruker dagene nå til å glede meg over å ha blitt gravid! Dette blir nok siste svangerskapet og det skal nytes!
 
Gleder meg masse til baby igjen, men bruker dagene nå til å glede meg over å ha blitt gravid! Dette blir nok siste svangerskapet og det skal nytes!
Blir nok siste her også, men vi skal kose oss hele veien. Hele gjengen.
 
Back
Topp