Skravletråd Oktober 2015

Bra :) enn med deg?
Det går fint, bare utålmodig! Vil si at svangerskapet har gått som en drøm og håper fødselen blir like fin. Hvordan går det med deg? :)
Alt er bare tipptopp her ;) begynner å bli bittelitt utålmodig å vente på prinsen skal komme,men...skal ikke klage og nuter de siste ukene :) enn med deg?
Her går det fint. Sitter å teller ned dagene nå. Prøver og sette meg små mål som neste helg da skal vi i bryllup, når vi er ferdig med den helgen er jeg jo i uke 38 allerede så blir spennende fremover. Noen kommer jo til å snike i køen, men er ganske sikker på at det ikke blir før 3 dager før fullmåne tidligst. Blir det 3 dager etter så blir det jo i starten av oktober. Mest spent på om de treffer med terminen denne gangen også :)
 
Bra insj å hente opp denne tråden! Det går bra når jeg kan gjøre alt i mitt tempo og slipper å lage middag og å handle :p
Tenkte nå som ting nærmet seg kraftig er det flere som er hjemme evt i perm eller sykemeldt så da kanskje folk bruker den ;)
 
Her går det fint. Sitter å teller ned dagene nå. Prøver og sette meg små mål som neste helg da skal vi i bryllup, når vi er ferdig med den helgen er jeg jo i uke 38 allerede så blir spennende fremover. Noen kommer jo til å snike i køen, men er ganske sikker på at det ikke blir før 3 dager før fullmåne tidligst. Blir det 3 dager etter så blir det jo i starten av oktober. Mest spent på om de treffer med terminen denne gangen også :)
Traff det akkurat sist?
Jeg gikk en dag over :)
 
Hva skjedde nå?
Skulle ut å lufte hunden,å kom ikke lenger enn ned trappa før jeg fikk akutt vondt i underlivet(skambenet) og nå får jeg ikke til å gå uten at det gjør dritvondt!!
 
Hva gjør oktober damene i kveld da? Her skal vi snart grille pølser og mashmallows i ovnen :) og ikke minst se på skal vi danse :D
 
Her er det tv-titting med mannen og hunden i sofaen :)
Rolig og avslappende lørdag med litt godis :)
 
Nå slengte jeg endelig føttene opp etter en lang dag med med å se på kjøkken og vinduer til huset vi skal pusse opp på nyåret... Storesøster ble med farmor på hytta idag så da passa d med sånne ting.. Men etter 5 timer på farten så sa d stopp! Magen steinhard, vondt å gå og hovne føtter... Blir tv resten av kvelden nå da og se i kataloger:)
 
Fikk akkurat på terminen sist. Så skal det stemme nå har jeg 19 dager igjen. Håper å slippe å gå over. Skal i bryllup i morgen, gleder meg veldig til det.
Håper på litt før termin jeg nå :)
 
Flere søvnløse? Blir liksom litt håpefull når det et lav aktivitet inne på oktober for tenker at da dukker det opp nye fjes på fødelista neste morgen ;)
 
Flere søvnløse? Blir liksom litt håpefull når det et lav aktivitet inne på oktober for tenker at da dukker det opp nye fjes på fødelista neste morgen ;)
Sover svært dårlig for tiden. I natt har jeg faktisk sovet, men er stuptrett og har sovet mye i dag
 
Back
Topp