Sannsynligvis flere, ja.
Forutsatt at jeg ikke har gjort en stor regnefeil, da...
Det var det da
Vi får se. Noen her vinner i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sannsynligvis flere, ja.
Forutsatt at jeg ikke har gjort en stor regnefeil, da...
Ja, det er detEr farlig om det går for rolig her:/
Har vært litt fart nå i kveld daJa, det er det
Tamara er flink til å få oss nysgjerrige, og hun har ikke skuffet meg endaJa, og hun har flere ganger enn det sagt at ting om å glede seg til juli. Spent, det er jeg!
Spent på ha som blir greia med krav i juli ja. Og premiene![]()
Ja, begge deler er spennende. Håper ikke det er for bra i juli da
Det er ferietid for meg i alle fall![]()
Er veldig nysgjerrig på premiene denne gang ut fra hva Tamara har sagt...
Syns de er utrolig flinke med å skaffe premier
Hun er den vanskelgie av dem for tiden, han legger seg fint, hun er den som kommer ut igjen. Tørst. må tisse, har ikke på dyne, dyna er for lita (ligger på tvers) mangler ei dukke eller hva det enn måtte være.Pleier det å ta lang tid?
Tamara er flink til å få oss nysgjerrige, og hun har ikke skuffet meg enda
Har vært litt fart nå i kveld da![]()
Virker flere ganger som om hun har så lyst til å fortelle at hun er ved å "sprekke"Ja, hun er god på det! OG å innfri
Tror det må være noe med fireåringer. Min fireåring har tulla lenge, men nå har vi endelig fått snudd det sist uke. Med klistremerkerunde... Uff, ikke det beste, men det funker.Hun er den vanskelgie av dem for tiden, han legger seg fint, hun er den som kommer ut igjen. Tørst. må tisse, har ikke på dyne, dyna er for lita (ligger på tvers) mangler ei dukke eller hva det enn måtte være.
Men det gikk greit, hun var bare ut av senga to ganger tror jeg, og sov da etter et kvarter eller noe litt mer
Det var da enda godtJa, det tok seg heldigvis opp før jeg fikk spammeadvarsel
Det var bra, greit å unngå detJa, det tok seg heldigvis opp før jeg fikk spammeadvarsel
Frøkna har fått sengen etter eldste, og den er full av klistremerker etter at vi brukte klistremerke belønning for å få han rolig på kvelden...Tror det må være noe med fireåringer. Min fireåring har tulla lenge, men nå har vi endelig fått snudd det sist uke. Med klistremerkerunde... Uff, ikke det beste, men det funker.
Enig. Veldig flinkeEr veldig nysgjerrig på premiene denne gang ut fra hva Tamara har sagt...
Syns de er utrolig flinke med å skaffe premier
Hehe jeg har det aldri så møkkete hjemme at jeg må ta en storrengjøring for å få en baby i husmen kan finne på sånt bare for å få tia til å gå eller få ut frustrasjon da haha
Har du fått det i kveld?Ja, det tok seg heldigvis opp før jeg fikk spammeadvarsel
Tror det må være noe med fireåringer. Min fireåring har tulla lenge, men nå har vi endelig fått snudd det sist uke. Med klistremerkerunde... Uff, ikke det beste, men det funker.
Har du fått det i kveld?
Hun har ikke den, men tøyset med at det var så lite aktivitet her at det var fare for detHar du fått det i kveld?
Det er ikke så møkkete at det er sånn veeldig nødvendig
Vasker jo normalt ellers
Men jeg har aldri hatt for vane å vaske vegger og tak på soverommet f.eks... Det er gjort nå
Så tenkte jeg å skure ned badet og..sånn bare for å ha det gjort
Og kanskje i alle kjøkkenskapene...
Haha, spørs om jeg gidder![]()