Skravletråd NY!!!

Ja, og hun har flere ganger enn det sagt at ting om å glede seg til juli. Spent, det er jeg!
Tamara er flink til å få oss nysgjerrige, og hun har ikke skuffet meg enda

Spent på ha som blir greia med krav i juli ja. Og premiene;)

Ja det er veldig spennende :)

Ja, begge deler er spennende. Håper ikke det er for bra i juli da:p
Det er ferietid for meg i alle fall:)

Det er ferietid for meg og, så det blir lite bv men har noen dager innimellom da :P

Er veldig nysgjerrig på premiene denne gang ut fra hva Tamara har sagt...
Syns de er utrolig flinke med å skaffe premier

Ja det er veldig spennende! Ja de har veldig bra premier, utrolig at de klarer å få tak i så mange fine premier :)

Pleier det å ta lang tid?
Hun er den vanskelgie av dem for tiden, han legger seg fint, hun er den som kommer ut igjen. Tørst. må tisse, har ikke på dyne, dyna er for lita (ligger på tvers) mangler ei dukke eller hva det enn måtte være.

Men det gikk greit, hun var bare ut av senga to ganger tror jeg, og sov da etter et kvarter eller noe litt mer

Hun er den vanskelgie av dem for tiden, han legger seg fint, hun er den som kommer ut igjen. Tørst. må tisse, har ikke på dyne, dyna er for lita (ligger på tvers) mangler ei dukke eller hva det enn måtte være.

Men det gikk greit, hun var bare ut av senga to ganger tror jeg, og sov da etter et kvarter eller noe litt mer
Tror det må være noe med fireåringer. Min fireåring har tulla lenge, men nå har vi endelig fått snudd det sist uke. Med klistremerkerunde... Uff, ikke det beste, men det funker.

Tror det må være noe med fireåringer. Min fireåring har tulla lenge, men nå har vi endelig fått snudd det sist uke. Med klistremerkerunde... Uff, ikke det beste, men det funker.
Frøkna har fått sengen etter eldste, og den er full av klistremerker etter at vi brukte klistremerke belønning for å få han rolig på kvelden...

Hehe jeg har det aldri så møkkete hjemme at jeg må ta en storrengjøring for å få en baby i hus :P men kan finne på sånt bare for å få tia til å gå eller få ut frustrasjon da haha

Det er ikke så møkkete at det er sånn veeldig nødvendig :p
Vasker jo normalt ellers ;)
Men jeg har aldri hatt for vane å vaske vegger og tak på soverommet f.eks... Det er gjort nå :p
Så tenkte jeg å skure ned badet og..sånn bare for å ha det gjort :p
Og kanskje i alle kjøkkenskapene...
Haha, spørs om jeg gidder :p

Klistremerker kan absolutt vurderes.... det er slitsomt å ha det sånn, særlig når jeg er sliten selv. Og straks er det ferie

Det er ikke så møkkete at det er sånn veeldig nødvendig :p
Vasker jo normalt ellers ;)
Men jeg har aldri hatt for vane å vaske vegger og tak på soverommet f.eks... Det er gjort nå :p
Så tenkte jeg å skure ned badet og..sånn bare for å ha det gjort :p
Og kanskje i alle kjøkkenskapene...
Haha, spørs om jeg gidder :p

Pleier å ta det ca 1 gang i året, men jeg flytta i høst så trenger ikke å ta slike ting nå :P

Back
Topp