Skravletråd NY!!!

Hei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.

Ja æsj det er pyton å vaske badet, men det må gjøres og det går heldigvis ganske fort når man bare kommer igang :)

Bor de langt unna?

Her har storebror overnattet en gang hos bestefar og kona. Frøkna har ikke overnattet noe sted enda..

Mamma bor på bondelandet og det tar val ca 30 min med bil men hu har ikke lappen så da blir det tungvint :P Farmoren bodde nesten 1 time kjøring unna men har flytta så nå er det vel ca 20 min tenker jeg :)

Frøkna er på overnatting titt og stadig men sjelden fordi jeg trenger det, men fordi spesielt farmoren spørr om hu har lyst :) og ellers fordi frøkna ringer og spørr selv, det har hun gjort noen år nå haha

Hei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.
Då effektiv du er så sent da. Jeg har lagt meg på dofsen med bena jøyt for lenge siden:) Synes doen og vasken er grei, men dusjen er no herk å få reint og såå kjedelig!

Ja vi er nok litt kjedelige :-P
Han syntes det var bedre med det gule, når vi ikke kunne ha blått :-P
Men men, er ikke han som bestemmer dessverre :-P

Ja tenk at dere ville ha noe annet enn blått eller gult i stua :P ja det er som regel ganske greit at ikke ungene bestemmer slike ting haha

Huffda:( Hva skjedde første gangen egentlig?

Er veldig takknemlig for mannen ja, uten han hadde det ikke gått.
Var en tøff fødsel, og det endte med ruptur grad 3c på meg, nummeret før totalruptur. Så mistet masse blod og ble hastet ned på operasjon og lagt i narkose i løpet av 15 min etter fødsel. Hadde en HB på 5.3 på operasjonsstua og fikk to poser med blodoverføring.
De gjorde derimot en dårlig jobb da de sydde meg sammen, så klarte ikke sitte på nesten 4 mnd, grodde ikke sammen før etter 6 mnd og slet med lekkasje av luft og Avføring. Hadde ny operasjon da storebror var 8 mnd.
Blir aldri helt bra igjen.
Derfor ks med lillesøster, jeg fikk ikke føde vaginalt igjen. Og det hadde ikke blitt flere barn heller hadde jeg ikke visst det. KS var barnemat i forhold til min første opplevelse. 7 uker etterpå dro vi på ferie, det var knapt så jeg kom meg opp av senga på samme tid etter første fødsel.. Men samtidig vil jeg ikke gå gjennom ks en gang til heller, så blir ikke flere barn her.

Var en tøff fødsel, og det endte med ruptur grad 3c på meg, nummeret før totalruptur. Så mistet masse blod og ble hastet ned på operasjon og lagt i narkose i løpet av 15 min etter fødsel. Hadde en HB på 5.3 på operasjonsstua og fikk to poser med blodoverføring.
De gjorde derimot en dårlig jobb da de sydde meg sammen, så klarte ikke sitte på nesten 4 mnd, grodde ikke sammen før etter 6 mnd og slet med lekkasje av luft og Avføring. Hadde ny operasjon da storebror var 8 mnd.
Derfor ks med lillesøster, jeg fikk ikke føde vaginalt igjen. Og det hadde ikke blitt flere barn heller hadde jeg ikke visst det. KS var barnemat i forhold til min første opplevelse. 7 uker etterpå dro vi på ferie, det var knapt så jeg kom meg opp av senga på samme tid etter første fødsel.. Men samtidig vil jeg ikke gå gjennom ks en gang til heller, så blir ikke flere barn her.

Au da!

Noen pyntesting første gang og ikke sydd andre gang... luksusfødsler....

Huff! Trasig at du hadde en sånn opplevelse. Klem!

Jeg elsker My fitness pal!! Spent på om jeg får brukt den så mye som jeg vil i ferien min.

Super måte å føre kalorier på, og den prater med endomondoen min, så hvis jeg vil ha sjokolade, så må jeg trimme litt først, og så går d bra! :D
Så herlig at du er fornøyd:D
Brukt den masse selv;)

Back
Topp