Ja det gjorde jeg og. Men så var det ikke alt som stod i lista Osv.
Funker bedre med lavkarbo![]()
Men du kan jo scanne varen. D meste kommer opp. Du kan også legge inn matvarer selv, og kalorioversikt står jo på pakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjorde jeg og. Men så var det ikke alt som stod i lista Osv.
Funker bedre med lavkarbo![]()
Hei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.
Hihida kan jeg informere om kokosbollekake, marsipankake, muffins og pavlova skal også serveres
![]()
Hihi, takkKos deg med mannen![]()
Hahaha!! Ser det for meg![]()
Bor de langt unna?
Her har storebror overnattet en gang hos bestefar og kona. Frøkna har ikke overnattet noe sted enda..
Då effektiv du er så sent da. Jeg har lagt meg på dofsen med bena jøyt for lenge sidenHei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.
Kan jeg tenke meg jaLekkert og sjarmerende...
Ja vi er nok litt kjedelige![]()
Han syntes det var bedre med det gule, når vi ikke kunne ha blått![]()
Men men, er ikke han som bestemmer dessverre![]()
Ja det er ikke heldig hvis de går istykker
Tja, jeg aner ikke hvordan de er å holde rene... De finnes i flere farger og. Men bordet vårt er hvitt, så tenkte at det derfor var lurt..
Men jeg aner ikke altså :-o
Var en tøff fødsel, og det endte med ruptur grad 3c på meg, nummeret før totalruptur. Så mistet masse blod og ble hastet ned på operasjon og lagt i narkose i løpet av 15 min etter fødsel. Hadde en HB på 5.3 på operasjonsstua og fikk to poser med blodoverføring.HuffdaHva skjedde første gangen egentlig?
Er veldig takknemlig for mannen ja, uten han hadde det ikke gått.
menmen, jentungen fikk da gå ut og leke, og det var jo fintKan jeg tenke meg ja![]()
Var en tøff fødsel, og det endte med ruptur grad 3c på meg, nummeret før totalruptur. Så mistet masse blod og ble hastet ned på operasjon og lagt i narkose i løpet av 15 min etter fødsel. Hadde en HB på 5.3 på operasjonsstua og fikk to poser med blodoverføring.
De gjorde derimot en dårlig jobb da de sydde meg sammen, så klarte ikke sitte på nesten 4 mnd, grodde ikke sammen før etter 6 mnd og slet med lekkasje av luft og Avføring. Hadde ny operasjon da storebror var 8 mnd.
Blir aldri helt bra igjen.
Derfor ks med lillesøster, jeg fikk ikke føde vaginalt igjen. Og det hadde ikke blitt flere barn heller hadde jeg ikke visst det. KS var barnemat i forhold til min første opplevelse. 7 uker etterpå dro vi på ferie, det var knapt så jeg kom meg opp av senga på samme tid etter første fødsel.. Men samtidig vil jeg ikke gå gjennom ks en gang til heller, så blir ikke flere barn her.
Joda, men var ikke alt jeg fikk inn likevelMen du kan jo scanne varen. D meste kommer opp. Du kan også legge inn matvarer selv, og kalorioversikt står jo på pakken![]()
Håper de sover nåSitter i gangen og håper ungene legger seg til å sove.
Var en tøff fødsel, og det endte med ruptur grad 3c på meg, nummeret før totalruptur. Så mistet masse blod og ble hastet ned på operasjon og lagt i narkose i løpet av 15 min etter fødsel. Hadde en HB på 5.3 på operasjonsstua og fikk to poser med blodoverføring.
De gjorde derimot en dårlig jobb da de sydde meg sammen, så klarte ikke sitte på nesten 4 mnd, grodde ikke sammen før etter 6 mnd og slet med lekkasje av luft og Avføring. Hadde ny operasjon da storebror var 8 mnd.
Blir aldri helt bra igjen.
Derfor ks med lillesøster, jeg fikk ikke føde vaginalt igjen. Og det hadde ikke blitt flere barn heller hadde jeg ikke visst det. KS var barnemat i forhold til min første opplevelse. 7 uker etterpå dro vi på ferie, det var knapt så jeg kom meg opp av senga på samme tid etter første fødsel.. Men samtidig vil jeg ikke gå gjennom ks en gang til heller, så blir ikke flere barn her.
Ja jøss! Der har du faktisk en ny glimrende ideJa det hadde de sikkert :-D
Rart ingen har funnet opp McDonald's med budbil???
Hadde sikkert vært stor stas :-D
Så herlig at du er fornøydJeg elsker My fitness pal!! Spent på om jeg får brukt den så mye som jeg vil i ferien min.
Super måte å føre kalorier på, og den prater med endomondoen min, så hvis jeg vil ha sjokolade, så må jeg trimme litt først, og så går d bra!![]()
Krysser fingre for at det går braJepp :-D
Bare håper hun er frisk nok til ikea-tur i morgen ;-)
Hun hoster fælt da, så går mye astmamedisiner om dagen :-o
Men av erfaring sitter den hosten en stund. Godt ungene har fri neste uke da![]()
Håper de sover nå![]()